Kabel genomföring volvo s60

Lyngmo
4 oktober 2012 · 466 Inlägg

ja men jag har tydligen en extra såg jag när jag kollade där.. big_smile  jag får riva ur hela skiten i helgen och kolla allt

bjornebrygg
4 oktober 2012 · 253 Inlägg

ja har 2 kablar som går under vita listen en plus å en minus vet ej var minus går någonstans dock tongue

Lyngmo
4 oktober 2012 · 466 Inlägg

okej har nog samma som dig också... nähe får dra iväg imorgon och köpa en monster rca... vi hörs ha d

bjornebrygg
4 oktober 2012 · 253 Inlägg

haha lycka till . wink

Dj_Albert Stölle
4 oktober 2012 · 199 Inlägg

Jorden sitter precis intill batteriet, i karossen i en bult. Sitter även en liten pinne på kabelskon som låser den så den inte vrids runt när bulten dras åt.
Jordar du ett steg i den bulten, o har en kabel grövre än original så är det att tänka på att du då faktiskt går ner i kabelarea sista biten, så då är det bättre att sätta minus direkt på batteriskon lr om man prompt vill jorda i karossen, byta denna kabel till minst en med samma area som du har till steget.

Jag anar ugglor som får kläder.
Volvo V70N "SvenssonRäcern" (2002)
Lyngmo
5 oktober 2012 · 466 Inlägg

okej tack tack... tror du det är felet ?

bjornebrygg
5 oktober 2012 · 253 Inlägg

tror jag kör med direkt jord endå det funkar ju bra iaf.

Dj_Albert Stölle
5 oktober 2012 · 199 Inlägg

Nja, av din felsökning o åtgärder att döma så är det nog inte felet, om det inte är en dålig kabelskopress på jordkabeln till steget, lr dålig anslutning mot steget. Annars är det nog antingen fel på steget, stereon lr lågnivåkabeln.

Jag anar ugglor som får kläder.
Volvo V70N "SvenssonRäcern" (2002)
Lyngmo
5 oktober 2012 · 466 Inlägg

ja jag köpte ny lågnivå kabel så jag ska testa det ... ska dra den längs förar sidan denna gång så får jag se,,,

bjornebrygg
5 oktober 2012 · 253 Inlägg

ja har ju byggt ner allt ska riva det nästa månad och bygga om allt. xD skojj! big_smile

Lyngmo
5 oktober 2012 · 466 Inlägg

okej trist ju... har du inga bilder på bygget? jag kr en stor låda med en rockford 12 i bagaget sen ett 4 kanals mds steg till. steget ligger på reservhjulet big_smile

bjornebrygg
5 oktober 2012 · 253 Inlägg

tror ja ska bara en bas bara tongue å köra steget i 4 ohm har fan inte råd med massa batterier tongue

Lyngmo
5 oktober 2012 · 466 Inlägg

det ser ju riktigt bra ut.. hur fick du in skivan i bagaget? jag testade men jag fick inte in min.... men jag tog ju iförsig en hel skiva i bagaget

bjornebrygg
5 oktober 2012 · 253 Inlägg

den är 2 delad smile

bjornebrygg
5 oktober 2012 · 253 Inlägg

vill ha en v70 så man får in fet låda s60 är så jävla trång. vill dock inte sälja denna .. den har gått så lite å går bra i motorn 6700 mil atm

Lyngmo
5 oktober 2012 · 466 Inlägg

okej du har ingen mall på bygget? jag tänkte bygga något sånt också

bjornebrygg
5 oktober 2012 · 253 Inlägg

jag tog orginal mattan å la mot playwood skivan å rita av haha ! så har ej nån skiss tongue

andra delen som plexi skivan sitter på är lös vettefan hur ja ska få fast den vill ej bara dra i någon skruv blir ju fult. tongue

Senast redigerat av bjornebrygg (5 oktober 2012)

Lyngmo
5 oktober 2012 · 466 Inlägg

okej nja jag föredrar s60. jag tycker s60 är ganska okej bra konfort förvisso samma i v70 men den är för stor

bjornebrygg
5 oktober 2012 · 253 Inlägg

har du en eller 2 basar?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang