Usb bluetooth i cd´n

Nathell
11 september 2012 · 25 Inlägg

hej är det någon som vet om de finns någon bluetooth som man kan stoppa i usb´n och spela musik via telen (spotify) på cd´n? om de ens finns jag e kanske före teknologin men tror knappt de? tacksam för svar..

it_mutt Avstängd
11 september 2012 · 10 388 Inlägg

Du menar en "BT-mottagare" som du skulle plugga i USB:n på stereon och sen streama från telefonen?

Nej, det tror jag inte det gör. (Vare sig sett eller hört talas om)

Däremot har ju väldigt många (inte alla dock) tillverkare BT-mottagare som tillbehör.

Ett (kanske något mer omständligt) alternativ är annars en BT-mottagare för ljud som omvandlar till AUX så att du kan gå den vägen (förutsatt att din stereo har auxingång)

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Nathell
11 september 2012 · 25 Inlägg

ahh okay trodde nästan de me tusan oxå.. jasså finns de BT- motagare och de i aux sa du? får kola upp de tack som fan big_smile


it_mutt skrev:
Du menar en "BT-mottagare" som du skulle plugga i USB:n på stereon och sen streama från telefonen?

Nej, det tror jag inte det gör. (Vare sig sett eller hört talas om)

Däremot har ju väldigt många (inte alla dock) tillverkare BT-mottagare som tillbehör.

Ett (kanske något mer omständligt) alternativ är annars en BT-mottagare för ljud som omvandlar till AUX så att du kan gå den vägen (förutsatt att din stereo har auxingång)

it_mutt Avstängd
11 september 2012 · 10 388 Inlägg

Nathell skrev:
ahh okay trodde nästan de me tusan oxå.. jasså finns de BT- motagare och de i aux sa du? får kola upp de tack som fan big_smile


it_mutt skrev:
Du menar en "BT-mottagare" som du skulle plugga i USB:n på stereon och sen streama från telefonen?

Nej, det tror jag inte det gör. (Vare sig sett eller hört talas om)

Däremot har ju väldigt många (inte alla dock) tillverkare BT-mottagare som tillbehör.

Ett (kanske något mer omständligt) alternativ är annars en BT-mottagare för ljud som omvandlar till AUX så att du kan gå den vägen (förutsatt att din stereo har auxingång)

Jag vill bestämt ha för mig att jag sett det, dock inget jag använt själv men, det finns ju för hemmastereon så (där jag iaf använder det)

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Cadillac_The_King
11 september 2012 ·

denna kanske kan vara till någon hjälp för dig? http://www.brl.se/sv/artiklar/jvc-ks-bt … apter.html

Borttappad
11 september 2012 · 31 Inlägg

http://www.netonnet.se/art/telefon/blue … 0974.6078/

Denna har jag använt och tycker fungerar väldigt bra. big_smile

it_mutt Avstängd
12 september 2012 · 10 388 Inlägg

Chevrolet_v8 skrev:
denna kanske kan vara till någon hjälp för dig? http://www.brl.se/sv/artiklar/jvc-ks-bt … apter.html

Har man en JVC så.

Men som sagt (o precis som du länkade till) så har ju de flesta tillverkar liknande adaptrar smile

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
atrsa_gsi_ante
13 september 2012 · 36 Inlägg

Annars kan du ju köpa min cd chrille.. så jag kan köpa ny.. :-P

Saab 9-5 Aero "Aero" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang