Du är bra flitig du! Btw, köpt den gula epoxyn på meca/ad? Pris ungefär? Lätt att spraya? Ser givetvis att du penslar på vissa bitar, men undrar iaf
Nu har jag hittat kvittot på vad epoxyn kostade. Jag hade ungefär 25% rabbat när jag köpte den o så kostade den 302 kronor tror den kostar runt 370kr utan rabbat och då är det 0,8L glömde ja skriva
Senast redigerat av Henkix (4 november 2012)
Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
hur tusan har dörn kunnat ropsta på insidan sådär jadu tur du hasr en bläster så du kommer åt.
haha jadu.. är inte helt säker på att jag kommer åt där med blästern men ska försöka blästra rent så gott jag kan sen får de bli vit hammarlack där lite svets blir det nog med
Du är liv
hur tusan har dörn kunnat ropsta på insidan sådär jadu tur du hasr en bläster så du kommer åt.
haha jadu.. är inte helt säker på att jag kommer åt där med blästern men ska försöka blästra rent så gott jag kan sen får de bli vit hammarlack där lite svets blir det nog med
okej men du håll dig ifrån hamarlack skulle jag tipsa om iallafal (inte hänt mig men hört om detta) att hammarlack kan skapa rost pågrund av att det inehåller silikon sen kan ju detta diskuteras i evigheter men vill bara säga det sen gör du ju som du vill själv håller jag mig ifrån det iallafal.
okej men du håll dig ifrån hamarlack skulle jag tipsa om iallafal (inte hänt mig men hört om detta) att hammarlack kan skapa rost pågrund av att det inehåller silikon sen kan ju detta diskuteras i evigheter men vill bara säga det sen gör du ju som du vill själv håller jag mig ifrån det iallafal.
Okej tack så mycket för tipset! men om jag inte for bort riktigt all rost så få de bli lite hammarlack
Du är liv
Har tagit ur taket för att klä om det i nått tyg som e likt original
va tomt de blev
o givetvis gick de ju sönder lite plast också
Precis limmat ihop det igen, blev fin fint
sen så fick jag ett par original dimljus av en kompis!! dock va fästerna sönder med det får ja leta nya
tagit bort de trasiga fästerna o slängt dom
sen tog jag isär lyktorna så mycket det gick för att ja ska göra iordning dom så de blir som nya!
sen så har jag fått hem ny gas till svetsen o så ny plåt te golvet! blir nog att fortsätta med golvet till helgen då ja e ute på praktik nu o kommer hem lite små sent jaoo jaoo allt för idag!
kommentera gärna!
Du är liv
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D