ja tog bara o skarvade ihop kablarna med ett par som va lika dana en svart o en röd. svart e minus o röd +. ja drev värmen på min stol med ett nätaggregat till en data för dom brukar klara en hel del dom Men man får INTE ha på värmen allt för länge då kan det börja brinna i en bil ska de sitta nån jävla termostat som stänger av värmen när det blivit tillräckligt varmt
Termostaten sitter i sitsen så att mata på ström ska vara helt ofarligt. Är värmeslingan sliten så kan det däremot hända att tråden brinner av och det blir ett svett hål i klädseln men det är ovanligt
ja tog bara o skarvade ihop kablarna med ett par som va lika dana en svart o en röd. svart e minus o röd +. ja drev värmen på min stol med ett nätaggregat till en data för dom brukar klara en hel del dom Men man får INTE ha på värmen allt för länge då kan det börja brinna i en bil ska de sitta nån jävla termostat som stänger av värmen när det blivit tillräckligt varmt
Termostaten sitter i sitsen så att mata på ström ska vara helt ofarligt. Är värmeslingan sliten så kan det däremot hända att tråden brinner av och det blir ett svett hål i klädseln men det är ovanligt
aha där ser man varje dag lär man sej något nytt, tack
Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
hade inget o göra så istället för o sitta vid datorn o halv sova så gick ja ut o svetsa lite
en ny bit plåt på plats. om ni undrar va de brunsa som stänkt lite så e de bara lite trevlig hålrums massa
rostskyddat på undersidan lite hålrumsmassa där också
slutar tidigt imon så kommer fortsätta svetsa, blir nog en update imon också tänkte även försöka blir klar så ja kan börja blästra av allt nytt o sen rostskydda o kitta det i helgen
Du är liv
Hur håller sig dendär när det gäller balans o så? ;o
ja trodde först det skulle vara riktigt dålig balans men den står hur bra som helst, man kan dra ner rygg stödet rätt långt innan den börjar "vingla" lite bak
Du är liv
ja trodde först det skulle vara riktigt dålig balans men den står hur bra som helst, man kan dra ner rygg stödet rätt långt innan den börjar "vingla" lite bak
Haha härligt, bara o sätta igång o bygga sin egen då!
Haha härligt, bara o sätta igång o bygga sin egen då!
hehehe de e fint
Senast redigerat av Henkix (11 december 2012)
Du är liv
tog en bild te dej nu e ryggstödet nerskruvat bak så mycket det går men den står fint o stadigt, kan vingla till lite lät bak om man lägger handen på den men de går även ligga i den när den max nerskruvad men det känns lite läskigt tycker ja
Du är liv
Som redan nämnt så är den ruskigt bra i balansen, men de beror ju självklart på vart du sätter benen på stolen. Kan ta en bild och visa ungefär vart mina sitter Min är det nämligen större risk att den tippar framåt än bakåt men då måste du sitta ända ut på kanten vilket man aldrig gör så det är helt perfekt!
I'm not a complete idiot, some parts are missing!
Birdy Birdy in the sky, Fell a Poo Poo in my eye, Me dont care Me dont cry, Me just happy cows dont Fly!