vad äre för et på fälgarna och bredd på dom och vad haru för dimintion på däcken? lite stretch:D
nice ju polaren jontep@ kolla hans golf han har 9.5" fram och 10.5" bak fast 19" galet med 20" du kan u knappt sänka din innan de tar i hur går de när man svänger?
Det går bra, har coilovers ju. Går nog att sänka lite till
tooffen skrev:
Hannie skrev:
ET46 9,5*20" 235/30/20 Det är liiite tajt.
tooffen skrev:
vad äre för et på fälgarna och bredd på dom och vad haru för dimintion på däcken? lite stretch:D
nice ju polaren jontep@ kolla hans golf han har 9.5" fram och 10.5" bak fast 19" galet med 20" du kan u knappt sänka din innan de tar i hur går de när man svänger?
Det går bra, har coilovers ju. Går nog att sänka lite till
tooffen skrev:
Hannie skrev:
ET46 9,5*20" 235/30/20 Det är liiite tajt.
tänk bara på att göra hjulinställningar efter du sänkt den annars blire dyrt.de tog ca en månad för mig då åt den upp båda fram sen köpte jag nya bak så käkade den upp båda fram igen:(
Ser fram emot toningen och nya lyktorna fram, kommer bli en heeeelt annan bil!
kolla in mina framlampor dom är tonade men mina är svarta innuti de är inte vanliga golf men kolla annars jontep hans framlampor är tonade på golfen dom tonade jag de är samma som hannies
Ja men visst är det så! Kommer bli en grym skillnad med bara toning. Sen tills jag har hittat de rätta lyktorna fram så kommer dessa klarlackas med svart
Hassman skrev:
kolla in mina framlampor dom är tonade men mina är svarta innuti de är inte vanliga golf men kolla annars jontep hans framlampor är tonade på golfen dom tonade jag de är samma som hannies