Vad har hänt med Blekingebilradio?

_JA_
17 september 2012 · 12 Inlägg

Är det någon som vet vad som händer med Blekingebilradio?

Jag har tidigare handlat en hel del va dom och var mkt nöjd med det. Men läste nu på prisjakt att dom var polisanmälda? Låter helt skumt. Vågar man handla där nu eller? Jag ska beställa ett nytt framsystem och kikade på ett Alpine SPG-13CS som dom hade bra pris på. Men som sagt vågar man det? Är det någon som känner till något om den där polisanmälan?

Polisanmälan:
http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=4580

Alpinabiturbo Kulan
17 september 2012 · 1 435 Inlägg

Finns en tråd om detta på bilstereoforum:

http://www.bilstereoforum.se/showthread.php?t=30211

BMW 523ia "Aspensilver" (1996)
BMW 320D Touring "Titansilver" (2008)
BMW 740ia "Aspensilver" (1997)
_JA_
17 september 2012 · 12 Inlägg

okey. ska läsa vad dom skriver där då. tack så mkt

Goofy Volvotok
17 september 2012 · 38 Inlägg

Har beställt lite saker men inte fått allt än, beställde för 1 månad sen. Fick några saker från ordern förra veckan och då hade ja fått fel längd på strömkabeln ja beställde. Några saker var restade men dom sa för 2 veckor sen att resten skulle komma om 7-10 dagar. Har skickat 4-5 mail nu sen förra veckan men inget svar än...riktigt missnöjd

745 Turbo -88
Volvo 240 "GL Turbo" (1991)
Volvo 765 "V8" (1990)
drazen_gti
17 september 2012 · 807 Inlägg

Har tidigare handlat massor från dom, bättre service, pris och snabb leverans fick man leta efter! Fick även gratis dämpmatta då leveransen var 2 dagar försenad... Dom verkar ha strul med nånting i kedjan men det handlar inte på något sätt om oseriöst företag eller oärliga människor enligt mig iaf. Hoppas dom lyckas lösa allting snart, vore jävligt synd om ett så bra företag som det var innan deras flytt konkar...

I'd rather die like a man, than live like a coward
BOLIN_
17 september 2012 · 2 763 Inlägg

Goofy skrev:
Har beställt lite saker men inte fått allt än, beställde för 1 månad sen. Fick några saker från ordern förra veckan och då hade ja fått fel längd på strömkabeln ja beställde. Några saker var restade men dom sa för 2 veckor sen att resten skulle komma om 7-10 dagar. Har skickat 4-5 mail nu sen förra veckan men inget svar än...riktigt missnöjd

Deras mailkontakt är också enligt mig åt helvete. Jag kommer icke att handla en enda pryl till där!

Volvo - For Life
worlax
17 september 2012 · 280 Inlägg

Har beställt tidigare saker av dom och har aldrig någonsin haft problem, tveklöst dom bästa jag haft att göra med. Men dom har flyttat lagret och därav har dom haft problem.. allt kan ju inte gå smärtfritt.. ge dom lite tid istället smile

Rronn
17 september 2012 · 538 Inlägg

Ge dom lite tid när dom är snabbast i världen på att skicka ut fakturor?! Betalt verkar dom riktigt sugna på att få, dock mindre sugna på att leverera de som beställts.

BMW E36 328 "Bmw Motorsport" (1993)
BMW F20 120D "M-Performance" (2012)
Mommo1990
17 september 2012 · 257 Inlägg

Har aldrig haft problem när ja handlat ifrån blekinge innan dem flytta lagret, men nu efter sommaren har alla mina beställning dröjt minst 3-4 veckor. Man blir ju missnöjd

Toyota Celica T sport "DESOLATE" (2001)
BMW 325 coupe e92 "Falsk säkerhet" (2007)
it_mutt Avstängd
17 september 2012 · 10 388 Inlägg

Golf2freak skrev:
Ge dom lite tid när dom är snabbast i världen på att skicka ut fakturor?! Betalt verkar dom riktigt sugna på att få, dock mindre sugna på att leverera de som beställts.

Fakturan går dock säkerligen helt och hållet per automatik, så att det sköter sig är väl inte så konstigt

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Janneutanb
17 september 2012 · 7 271 Inlägg

Bästa affären jag har handlat från. Dock var det ett år sen sist.
Väldigt synd om dom har fått såna leveransproblem då dom var fruktansvärt snabba förr.

Rronn
17 september 2012 · 538 Inlägg

it_mutt skrev:

Golf2freak skrev:
Ge dom lite tid när dom är snabbast i världen på att skicka ut fakturor?! Betalt verkar dom riktigt sugna på att få, dock mindre sugna på att leverera de som beställts.

Fakturan går dock säkerligen helt och hållet per automatik, så att det sköter sig är väl inte så konstigt

Kan hända!

Har dock beställt av andra företag förut där leveranserna har vart försenade och fakturan har kommit efter iaf.

BMW E36 328 "Bmw Motorsport" (1993)
BMW F20 120D "M-Performance" (2012)
BudgetDunkaren Osponsrad
17 september 2012 · 1 631 Inlägg

BBR är ett av de snabbaste stereoleverantörena jag haft med och göra. Tror dom har en fnurra på tråden bara. Dom kommer igen skall ni se wink

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
fantomen Putsar Cosworth
17 september 2012 · 195 Inlägg

Hade att göra med dom för nått år sedan och det gick galant! Trist när det blir så för företag..

Audi hatare.
Gumartin
17 september 2012 · 287 Inlägg

Beställde basar och lite annat av dom för några veckor sedan, inget skulle finnas i lager enligt hemsidan men det kom hem samma vecka ändå!.
Jag är iaf nöjd med den service jag har fått av dem, kollar alltid där först om jag behöver något. smile

Audi A3 1.8T "Dahlbäck steg3" (1998)
BMW 530D E61 "Bärs" (2008)
F1LL3
17 september 2012 · 148 Inlägg

Min polare beställde där ifrån för 2 veckor sen. Fick hem grejerna idag!
Det roliga är att han har fått värre grejer än vad han beställde. Han har alltså fått grejer värda upp till 6k men fakturan landade bara på 3k, måste blivit nå galet tongue

Polaren tackade inte nej, han blev bara glad smile

Nitromast Dr. Scanner
17 september 2012 · 2 167 Inlägg

F1LL3 skrev:
Min polare beställde där ifrån för 2 veckor sen. Fick hem grejerna idag!
Det roliga är att han har fått värre grejer än vad han beställde. Han har alltså fått grejer värda upp till 6k men fakturan landade bara på 3k, måste blivit nå galet tongue

Polaren tackade inte nej, han blev bara glad smile

Ja det finns ju alltid oärliga puckon smile

Senast redigerat av Nitromast (17 september 2012)

Goofy Volvotok
18 september 2012 · 38 Inlägg

Kanske är dags för dom att svara på mail eller kanske ta fram ett telefonnummer så man kan reda ut allt, med tanke på att de står på prisjakt att dom är polisanmälda. Det som stör mig mest är ju att man inte får tag på nån

745 Turbo -88
Volvo 765 "V8" (1990)
Volvo 240 "GL Turbo" (1991)
F1LL3
18 september 2012 · 148 Inlägg

Nitromast skrev:

F1LL3 skrev:
Min polare beställde där ifrån för 2 veckor sen. Fick hem grejerna idag!
Det roliga är att han har fått värre grejer än vad han beställde. Han har alltså fått grejer värda upp till 6k men fakturan landade bara på 3k, måste blivit nå galet tongue

Polaren tackade inte nej, han blev bara glad smile

Ja det finns ju alltid oärliga puckon smile

Haha tror nog att du hade gjort likadant.

HeavyBass
18 september 2012 · 318 Inlägg

Eftersom jag har köpt av detta företaget innan och varit jätte nöjd samt inte visste om detta så la jag en beställning hos dem i söndags, Silent Coat + 200amp säkring + säkringshållare. Igår (22 timmar sedan) fick jag ett mail där det stod:

"Nu har vi börjat arbeta med din beställning som har ordernummer 60****. Du som kund är viktig för oss och vi kommer göra allt för att din beställning ska levereras så snabbt och smidigt som möjligt. Så luta dig tillbaka, vi tar hand om resten!"

Någon som vet om paketet är på väg eller har ni också fått detta mail men inte fått något?
Skickade ett mail till dem nyss och ska se ifall de svarar.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang