_Mackaan_ skrev:
Hedde skrev:
_Mackaan_ skrev:
Jahaaa! Nu förstår jag! Men vart ska jag då ha basarna? Dom får ju inte direkt plats i hatthyllan..
Kan du inte kapa bort delar av hyllan (akta bärande delar) o låta allt spela in så med en ram som ser till så inget ljud går ut i skuffen?
Mvh Mattias
Kommer nog bli extremt trångt och tidskrävande, men ska försöka kika lite. Nackdelen med det är väl att det kommer att se risigt ut innuti bilen....
Men är det det enda alternativet så kan jag ju alltid testa! Får bara se hur jag ska lösa det med ramen också, verkar lite halv-krångligt :-) Ursäkta mitt missförstånd i början, inte konstigt att det spelade dåligt för mig!
Förresten, vet du någon som har lite bilder på ett liknande projekt på Gorg? Hade varit bra med lite inspiration :-)
Nja vet ingen på rak arm som har något sådant uppe, men jag har hjälpt flera genom åren på det viset! Du får väl göra en sådan tråd. Bara tänka att allt ljud skall in i kupén. I min Alfa jag hade för ett par år sedan så spelade elementet in genom skidluckan och porten under armstödet. Spelade helt galet med endast en 10" bas. Kan intygas av de som hörde den.

Mvh Mattias
Senast redigerat av Hedde (9 oktober 2012)
DJ sedan 1990. Jobbat med billjud sedan 1999. Musikproducent. #mattheroproducer