Planerna för bilen är stance/jdm att blanda väl utvalda delar för att få till det Exakta stuket. När jag köpte bilen såg det ut som att den var tagen direkt ur en fast & furious film och så kan vi ju inte ha det.
Jag hittade mina på blocket helt nya för typ 2700kr ink frakt och då hade jag fått ner priset ganska rejält, man måste beställa från usa kollade upp det förut men kommer inte riktigt ihåg vad det skulle gå på 3700 kanske sen ska ju frakt och tull på det, så strax under 5000kr skulle jag tro
Okej, jo sett att det finns en hel del till e36an. Kanske man provar honda nästa gång tycker att din modell är snyggast av alla civic. Sen äe jag lite svag för crxen också.
Snygg bil o kul projekt. Lenso fälgarna var snygga o lagom storlek, tycker jag. Men alldeles för breda. Men jag är inget fan av det så kallade stance-modet.
jo honda det tycker jag du borde testa, jag gillar också hatchback bäst.
crxer är tuffa men lite små kanske
J3n5 skrev:
Okej, jo sett att det finns en hel del till e36an. Kanske man provar honda nästa gång tycker att din modell är snyggast av alla civic. Sen äe jag lite svag för crxen också.
jo honda det tycker jag du borde testa, jag gillar också hatchback bäst.
crxer är tuffa men lite små kanske
J3n5 skrev:
Sant, jag har provat en calibra och den var nog liten! (Finns på mina gamla bilar)