Det finns diverse bilder på bilar som har 60/40-satsen som KL Racing säljer, mest på 940s dock.
Jag skulle lätt satsa på den om/när jag skaffar nya fjädrar igen
Min har haft -40mm Jamexfjädrar (artikelnumret finns ej längre, men Jamex-fjädersatser finns,
vet ej om det är samma) som jag misstänker sänkte rätt skapligt (med nya stödämpare).
Original 12500mil:
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/13540/197171_radpwq.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/13540/197177_v3rfy7.jpg]()
(Förstabilen 740 GLE original 31000mil:
http://www1.garaget.org/gallery/archive … fawtnl.jpg )
Jamexfjädrar + nya stötdämpare (originallängd):
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/13540/219121_f076rz.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/13540/812756_6yvx9l.jpg]()
Samma igen med Polaris-hjul & 225/45R17 (lite högre hjul totalt än ovan)
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/13540/661308_i9fxnc.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/13540/large/643862_gwy8z0.jpg]()
![https://www1.garaget.org/archive/14/13540/61540/61540-1381830.jpg]()
Såg helt ok ut tycker jag!
Sen gick en av framfjädrarna av och jag monterade dit -40mm fjädrar från Lesjöfors istället, vilket
höjde framänden ca 20mm mot innan. Trots att båda fjädersatserna skulle sänka 40

En djungel det där.
Lesjöfors:
Extra nörderi:Svart Lesjöfors vs röd Jamex:
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/13540/979087_h2i28a.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/13540/979091_61olbk.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/13540/979093_9o2x1w.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/13540/979094_2d1juv.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/13540/979092_gbjbvh.jpg]()
3 år / 5000mil:
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/13540/962560_b12frl.jpg]()
Skillnad på fjädrar & fjädrar!
