Så var slutligen alla delar från växellådan rengjorda och insmorda.. Det är en jävla massa prylar som ryms i den lille lådan.. allt är givetvis oljigt och skitigt.. Så det fick bli avfettningsbad, lacknafta, avfettning, hetvattentvätt och sen lite olja på för rostskydd.
Detta huset är av tidig modell och saknar en stor "puckel" i botten och rymmer således större drev på 4:an, om man vill ha det :-)
![https://www1.garaget.org/gallery/images/142/141742/141742-173101d15fe59bb2e06fc737eca6bb5e.jpg]()
Lite rengjorda drev, huvudaxel och pinjong (4,375) som inte ska användas..
![https://www1.garaget.org/gallery/images/142/141742/141742-033886f878757b4a832f4bd87433242a.jpg]()
Och en jävla massa pryttlar i form av nållager, kullager, rullager, växelgafflar, bussningar, synkringar, backdrev med mekanism, ingående axel, etc. Vissa grejer ska användas, andra blir reservdelar och några blir över pga att de ersatts av nya, starkare och bättre delar.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/142/141742/141742-6162b1075509c6c80b263b0224c22bba.jpg]()
Väntar bara på ett paket från Usa som ska komma 6-7:e med de sista bitarna, sen är det "bara" att smocka ihop lådan och shimsa in drivaxelrören :-)