läs denna!
En Caddy med ena halvljuset ur funktion jagade mig helt plötsligt efter Norska gränsen in till Oslo, jag hade handen på spaken och tänkte ne nu jävlar din bondfan ska du få höra på en rå Boxer 6a.
Helt plötsligt så lyser dom upp en röd dildo i kupen, och viftar med den utanför bilen ( ok men den såg ut som en Dildo ), jag stannar och det var Norska Toll Vesenet (tullvärket). Ut kommer den dummaste Norrmannen man kan tänka sig, han tar körkortet och frågar mig ett och annat. Sedan går han mot vingen med ficklampan lysandes och ber mig öppna bagaget. WHAT THE FUCK, ALLA I HELA VÄRLDEN BORDE VETA ATT EN 911 HAR MOTORN LÄNGST BAK, DET VISSTE JAG T.O.M. INNAN JAG LÄRDE MIG OCH SÄGA MAMMA.
Anyway jag ska med ett leende där ligger motorn, han vart skit sur och sa, tulle ikke med meg åpne bagasjet nå. Jag sa seriöst där ligger motorn, bagasjet e där framme. Han vart pissed off och sa jeg sier kun ein gang till åpne basjet eller... Jag drog te spaken för bagaset där fram och visade den andra inspektören väskan. Han vart skit sur och började hota mig om att dom skulle ta bilen för beskattning eftersom jag jobbar i norge. Haha vilken idiot. Men det som chockar mig mest e ju att han inte visste att en 911 HAR SVANSMOTOR, NORRMÄN OCH RÖDA DILDOSAR
Scuderia_lusso hast Benzin Um Bluth