'..Bilisten som stod som andra eller tredje bil i kön vid trafiksignalerna, uppgifterna varierar, tröttnade på att vänta, bröt sig ur kön, körde över en refug mellan körbanorna, smet förbi vid sidan av bommen och körde ut på spåret. Då kom godståget. Trots att tåget ännu inte hade hunnit få upp farten förvandlades bilen till skrot. Bilföraren, en yngre man, skadades och fördes med ambulans till Sahlgrenska sjukhuset.'
Hur i helvete kan man vara så korkad att man kryssar mellan de nerfällda bommarna!
Tydligen var det en yngre man/kille som körde bilen. Kanske nån göteborgare på Garaget.org vet vem??
Shit...den där föraren verkar inte ha alla hästar i stallet, men alla tomtar på loftet... Han kanske kom från en liten ö, där tåg inte fanns...? Någon annan förklaring kan jag inte se
Ford Mustang
You're an American classic -- fast, strong, and bold. You're not snobby or pretentious, but you have what it takes to give anyone a run for their money.
Synd att våra skattepengar ska gå till att rädda sånna idioter.
"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Nej Bullo, idioten finns fortfarande kvar. Ibland funderar man på dom här tokstollarna man möter på fel sida vägen och som blinkar med helljuset. Dom tar för givet att man ska flytta på sig och köra åt sidan.. Förmodligen är detta en sån!!
Å såna får ha körkort! det är inte utan att man blir lite skraj.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Jag förstår inte vad som flyger i en sådan där! Satt själv och körde bil en kväll och möter en långtradare som kör på fel sida av refugen, det var bara att glida över på fel sida själv och ta refugen på vänstersidan...
Finns för mycket idioter där ute, om ändå folk kunde tänka sig för innan de handlade!
Jag förstår inte vad som flyger i en sådan där! Satt själv och körde bil en kväll och möter en långtradare som kör på fel sida av refugen, det var bara att glida över på fel sida själv och ta refugen på vänstersidan...
Finns för mycket idioter där ute, om ändå folk kunde tänka sig för innan de handlade!
Man har ju undrat varför bilförsäkringarna är så dyra...där är svaret.Med såna idioter i trafiken så är det inte så konstigt att försäkringarna blir dyra.
haha värsta jag läst på länge hur kan man ens tänka tanken visst är det segt när man väntar på ett långsamt tåg och få stå och vänta i några minuter men inte gör man så