3380
Sök

Höjden av stressad bilförare!

533 Inlägg
6 oktober 2006
Trådstartare
Läste följande i dagens tidning.

'..Bilisten som stod som andra eller tredje bil i kön vid trafiksignalerna, uppgifterna varierar, tröttnade på att vänta, bröt sig ur kön, körde över en refug mellan körbanorna, smet förbi vid sidan av bommen och körde ut på spåret.
Då kom godståget.
Trots att tåget ännu inte hade hunnit få upp farten förvandlades bilen till skrot. Bilföraren, en yngre man, skadades och fördes med ambulans till Sahlgrenska sjukhuset.'

Hur i helvete kan man vara så korkad att man kryssar mellan de nerfällda bommarna!

Tydligen var det en yngre man/kille som körde bilen. Kanske nån göteborgare på Garaget.org vet vem??

Länk till artikeln>> http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d … p;a=300242

I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.'
Min sida på www.fotosidan.se

194 Inlägg
6 oktober 2006
Shit...den där föraren verkar inte ha alla hästar i stallet, men alla tomtar på loftet...
Han kanske kom från en liten ö, där tåg inte fanns...? Någon annan förklaring kan jag inte se hmm

Ford Mustang
You're an American classic -- fast, strong, and bold. You're not snobby or pretentious, but you have what it takes to give anyone a run for their money.

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
6 oktober 2006
Oups.. Har en kompis till honom bland mina MSN kontakter..
Kompisen är också lite skärrad..

SSS -12
3 217 Inlägg
6 oktober 2006
Men hur jävla dum får man bli? När man trodde att man hört allt...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
6 oktober 2006
en idiot mindre i vårt avlånga land? om han klarar sig hoppas man nästan att han får bestående skador så han påminns om sin idioti...

man lever bara en gång så lev väl!

1 436 Inlägg
6 oktober 2006
Synd att våra skattepengar ska gå till att rädda sånna idioter.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

533 Inlägg
6 oktober 2006
Trådstartare
Nej Bullo, idioten finns fortfarande kvar.
Ibland funderar man på dom här tokstollarna man möter på fel sida vägen och som blinkar med helljuset. Dom tar för givet att man ska flytta på sig och köra åt sidan.. Förmodligen är detta en sån!!

Här är en bild>> http://gt.se/content/1/c6/70/74/46/147de569.jpg

I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.'
Min sida på www.fotosidan.se

Wankel
1 080 Inlägg
6 oktober 2006
jaa vad ska man säga....finns idioter till allt

MDS Västerås

Smålänning
7 887 Inlägg
6 oktober 2006
Å såna får ha körkort! det är inte utan att man blir lite skraj.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

296 Inlägg
6 oktober 2006
Peter_J_H skrev:
Jag förstår inte vad som flyger i en sådan där! Satt själv och körde bil en kväll och möter en långtradare som kör på fel sida av refugen, det var bara att glida över på fel sida själv och ta refugen på vänstersidan...

Finns för mycket idioter där ute, om ändå folk kunde tänka sig för innan de handlade!

MVH Peter H

Ska man inte ha refugen på vänstersidan ?big_smile

1 926 Inlägg
6 oktober 2006
Horizon skrev:
Peter_J_H skrev:
Jag förstår inte vad som flyger i en sådan där! Satt själv och körde bil en kväll och möter en långtradare som kör på fel sida av refugen, det var bara att glida över på fel sida själv och ta refugen på vänstersidan...

Finns för mycket idioter där ute, om ändå folk kunde tänka sig för innan de handlade!

MVH Peter H

Hahaha big_smile

562 Inlägg
6 oktober 2006
man blir ej förvånad

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
6 oktober 2006
Shit!!! Vilken nöt! Helt väck asså.... Dra in hans körkort på livstid!!

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

2 652 Inlägg
7 oktober 2006
har en idiot till polare som också tyckte de var ett nöjje att köra mellan bommarna . dock är han rejält rubbad .

snacka om att leka med livet

Wankel
1 080 Inlägg
7 oktober 2006
Horizon skrev:
Peter_J_H skrev:

MVH Peter H

haha undrar vem det är som måste tänka sig för big_smile

MDS Västerås

Modo-fan från början till slut
330 Inlägg
7 oktober 2006
Man har ju undrat varför bilförsäkringarna är så dyra...där är svaret.Med såna idioter i trafiken så är det inte så konstigt att försäkringarna blir dyra.

Stolt far till Freddy 18/12-08

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
7 oktober 2006
"Hur i vittan e de möjlit?"
Hur fan kan det finnas sådana idioter?? Såna borde aldrig mera få tillbaka sitt körkort eller köpa ny bil tongue

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
8 oktober 2006
haha värsta jag läst på länge hur kan man ens tänka tanken tongue visst är det segt när man väntar på ett långsamt tåg och få stå och vänta i några minuter men inte gör man så tongue

1 571 Inlägg
10 oktober 2006
Äh fäll upp bommarna och låt tågskiten vänta istället big_smile

Nyaste forumtrådarna

Sök