Framrutestreamer

Volvo_Elin Lastbilschaufför
9 oktober 2006 · 186 Inlägg

Hejsan!

Nu hade jag ev. tänkt köpa mig en framrutestreamer till Hondan...
Men jag har lite småfrågor innan...Har nyss fått mig en ny ruta som har en grön rand överst (solskydd), spelar det någon roll om den är där?
Och var sätter man egentligen fast dekalen? På in- eller utsidan av rutan?
Ska beställa från www.dekaltrim.se om det blir av.
Någon som har dekal överst på sin bil? Skriv så jag får se era resultat.

MVH/Elin

Ride Hard-Die Free!
Volvo_Elin Lastbilschaufför
9 oktober 2006 · 186 Inlägg

Okej tackar, men om man sätter på utsidan borde solskyddet på rutan inte synas då...bara det jag tänkte egentligen...Och sitter dom bra då? Tänkte så dom inte börjar lossna vid första regnat...Dendär Hondadekalen såg grym ut men jag vet inte om det var för mycke tribals i bakgrunden,men jag ska kika vidare. Är detdär förresten ett seriöst företag som du skicka länken till?

Ride Hard-Die Free!
LillNaisarn
10 oktober 2006 ·

Det går även att montera på insidan om man så vill, om man väljer att beställa den vertikalt,
Jag hade en streamer man satte på utsidan men det var ingen höjdare allt eftersom att man använde vindrutetorkaren och snö kom och man skulle skrapa så efter en vinter såg det ut som ve och fan, så där efter har jag börjat ENDAST använda mig av s.k streamers jag gör själv av solfilm, mkt bekvämare och slippa hålla på beställa... text har jag på utsidan.

skitunge ...
10 oktober 2006 · 82 Inlägg
Manne Jajjemen!
10 oktober 2006 · 1 512 Inlägg

Om du bara vill ha svart bakgrund så kan du tona som vanligt på insidan så får du den så bred som du vill ha den, det gröna som är tonat på rutan från fabrik kommer inte att synas. Sen kan du ju köpa nån text å sätta på utsidan om du vill ha det. På 745an är de tonat på insidan fast ja har ingen text. Bara ett tips smile

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.
SwenssonGTI
11 oktober 2006 · 358 Inlägg

dekaltrim.se smile ska själv göra en beställning därifrån snart, bara hört bra grejer om den firman.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang