2459
Sök

Försäkringsbolag

186 Inlägg
10 oktober 2006
Trådstartare
Tjena tjena!

Min 200a står inne på en plåtverkstad för försäkringsjobb.
Den har stått i 9 arbetsdagar nu och försäkringsbolaget har inte hört av sig till verkstaden ännu.
Hur lång tid kan det ta innan dom ger ett godkännande så att verkstan kan börja pula med min kärra?

Hoppas det är någon som är duktig på detta smile

Ha en bra da.
MVH / Micke

B M W

194 Inlägg
10 oktober 2006
Ring och tjata och tjata och tjata. Har du inte fått någon personlig skade-man (=som sköter fallet)?
Annars har de en tid på upp till en månad innan de MÅSTE ta tag i det. I alla fall på det bolag jag jobbar på...

Ford Mustang
You're an American classic -- fast, strong, and bold. You're not snobby or pretentious, but you have what it takes to give anyone a run for their money.

186 Inlägg
10 oktober 2006
Trådstartare
Psykdoktorn skrev:
Ring och tjata och tjata och tjata. Har du inte fått någon personlig skade-man (=som sköter fallet)?
Annars har de en tid på upp till en månad innan de MÅSTE ta tag i det. I alla fall på det bolag jag jobbar på...

Hade tänkt ringa idag faktiskt men ville kolla lite innan så jag inte gör bort mig totalt tongue hehe.
Va har du för bolag då? Jag använder Trygg Hansa, har hört att dom kan vara lite keliga när det gäller försäkringsskador på bilar.

B M W

194 Inlägg
10 oktober 2006
Jag bor i Östergötland, vilket medför Östgöta Brandstodsbolag, AKA Länsförsäkringar smile

Men som sagt, ring och tjata och säg att du är beroende av bilen, och att det måste hända saker NU

Ford Mustang
You're an American classic -- fast, strong, and bold. You're not snobby or pretentious, but you have what it takes to give anyone a run for their money.

186 Inlägg
10 oktober 2006
Trådstartare
Psykdoktorn skrev:
Jag bor i Östergötland, vilket medför Östgöta Brandstodsbolag, AKA Länsförsäkringar smile

Men som sagt, ring och tjata och säg att du är beroende av bilen, och att det måste hända saker NU

Ah okey.
Mjo får nog lov att ringa å låta lite desperat.
Tack för svaren smile
Ha det kanon

B M W

194 Inlägg
10 oktober 2006
Detsamma detsamma *ler*

Ha en riktigt bra dag - och lycka till smile

Ford Mustang

186 Inlägg
11 oktober 2006
Trådstartare
Nu har försäkringsbolaget börja spåna på om dom ska lösa ut bilen istället så jag får pengar.
Och det får VERKLIGEN INTE hända. sad :S

B M W

Sök