XenonPowerFreak skrev:Johan85 skrev:XenonPowerFreak skrev:
Det är snarare ni som har stört er på att jag har nämnt ett företag jag har varit nöjd med. Och det har bidragit att tråden fick låsas, så kom inte och säg att det var mitt fel.
Jag kan berätta att jag bad personligen ADMIN att han skulle LÅSA tråden pga allt skitsnack från såna som dig med flera. Och ärligt talat så skiter jag i om denna tråd blir låst, för det spelar ingen roll vem som startar upp nya trådar. För det kommer alltid att finnas personer som dig som vill hellre bråka och skriva av sig om helt andra saker än vad som rör ämnet.
Jag har postat bilder och filmer precis som ni andra har gjort, så kom inte och sig annat. Och varför ska jag snacka med TS själv, när han inte bestämmer här över detta forum utan bara är en trådskapare med noll att säga till om.
Sen om mina fotokunskaper ska du nog inte lägga dig i, för vem har lyckats i det tro?
Vissa objektiv är ljuskänsligare än andra, och det justerar man i kameran för att få till den BÄSTA bilden. Jag har en hel del utrustning som är värd över en miljon kronor och har gått en hel del kurser och tagit examen i detta. Men av personliga skäl och ur arbetssynpunkt så väljer jag inte att dela med mig av det här, eftersom jag arbetar med det dagligen...
Jag tycker personligen att ni är rätt korkade att ni ena stunden är hur trevliga som helst, men så fort jag gör något som ni själva har gjort så klagar ni på mig, men ni klagar inte på varandra oavsett hur många andra företag som det tipsas om eller görs reklam om...
Men det känns väl skönt för er att ha någon att klaga på, men tro mig. Jag kommer aldrig hjälpa er på något sätt...
Trots att jag har kontakter samt kunskapen, jag säger att jag inte är bäst utan jag kan en hel del bara. Och den kunskapen är jag snäll nog att ge till dem som behandlar mig väl...
/MORS!
kan du lägga av nån gång?
om du kunde ta kritik på pm istället för att bara skriva till folk sen blocka dom så skulle det inte va massa skit i tråden
Ska du säga ha ha ha... Killen som inte har en egen ryggrad utan måste ha en hel grupp bakom sig
för att kunna säga något...
Jag lägger av om ni slutar att hacka på mig om jag skriver något, så enkelt är det.
ja har inte en hel grupp bakom det är personer som råkar tycka samma sak som jag
om du bara slutar med ditt tjat så ger sig folk? men det går en vecka sen går du in på samma spår igen och folk tröttnar..
varför startar du inte bara en blogg? du är ju inte intresserad av vad andra tycker ändå?
0
0
0
0