OBS: Läs igenom dom direktiv som gäller vid beställning av dessa produkter.
Dessa artiklar säljes endast till företag inom fordonsbranschen. Detta kontrolleras genom bekräftelse av organisationsnummer/företagsnamn vid mottagen order..Order som inkommer utan dessa verifikationer makuleras gällande dessa produkter.
OBS: Läs igenom dom direktiv som gäller vid beställning av dessa produkter.
Dessa artiklar säljes endast till företag inom fordonsbranschen. Detta kontrolleras genom bekräftelse av organisationsnummer/företagsnamn vid mottagen order..Order som inkommer utan dessa verifikationer makuleras gällande dessa produkter.
Så ja. Du missade det
där stog de ja man kan inte som företag köpa detta och sälja vidare till privat personer då ?
Nu hänger jag inte med riktigt... Jag lade produkten i kassan, och fick fylla i mina uppgifter m.m. och jag såg inga tecken på att den inte kunde köpas av privatperson? Jag slutförde inte köpet helt, naturligtvis.
Har jag missat något eller är jag kort sagt blind?
Nu hänger jag inte med riktigt... Jag lade produkten i kassan, och fick fylla i mina uppgifter m.m. och jag såg inga tecken på att den inte kunde köpas av privatperson? Jag slutförde inte köpet helt, naturligtvis.
Har jag missat något eller är jag kort sagt blind?
Kolla inläggena ovanför dig nu. Du kan lägga ordern i varukorgen och köpa men innan den skickas så så kollar dom om du är ett giltigt företag eller inte. Ifall du inte är så kommer det inget!