Bland annat är det nå svammel om märken på lyktorna, stod tydligen "fel sorts bokstäver" Det skulle stå e9, inte e7! Bara som ett exempel. Tror dock att vi hade lite otur och träffade på sveriges surastegubb***** då vi skulle besikta den i luleå. Han var så grymt petig och grinig att tillochmed hans kollega sa ungefär "Nu får du väl ta å ge dig.."
Bromsarna tog inte nog mycket bak, låste fram väldigt lätt men tycktes inte ta nog bra bak. Detta är dock fixat.
Däcken är inte alls godkända för gatbruk idag, det var de då han köpte dem. Lite surt. Men han ska inhandla nya.
Sen levde den även om 4-5decibell för mycket. Fast vi hade proppat stålull hela vägen i avgassystemet. Vi tog dock ur en del och det blev tystare, motorn var såpass kvävd att den bröla bara. Nu håller han på att försöka eliminera insugsljudet, han drar ett rör från insuget ner in till motorrummet och där ska han bygga en låda för att få bort ljudet. Sen har han även beställt nya ljuddämpare och byggt om avgassystemet så det är tystare.
Det är också massor annat som jag inte minns just nu. Endast för att få igenom biljäveln i besiktning som sedan ska plockas bort.
Han är måttligt less och har knappt orkat röra i bilen de senaste 5 åren. Då han även hållt på med huset och stugan istället.
Jag förstår han, då jag sett alla motgångar genom åren som har varit ivägen, det är som att han nästan tror det inte är meningen att han ska bli färdig

Vi får helt enkelt hålla tummarna att det flyter på till sommaren.