3838
Sök

Alla BMW Modeller

557 Inlägg
12 oktober 2006
Trådstartare
Hej, vi har ett project i skolan. Våran grupp ska ta reda på vilka miljövänliga bilar BMW har samt alla andra modeller. Så jag undrar om nån vet en bra sida där jag kan läsa om alla BMW's modeller på svenska, samt läsa om deras eventuella miljöbilar. Mycket tacksam för svar.

//Jerry

1 571 Inlägg
12 oktober 2006
Kolla på www.autopower.se smile Det finns en bra modellguide där. www.bmw.se
Senast redigerat av henrikh (12 oktober 2006)

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
12 oktober 2006
Bmws modeller med nya "Clean Diesel Power" är väll de miljövänligaste de har tror jag.
Senast redigerat av laazy (12 oktober 2006)

557 Inlägg
12 oktober 2006
Trådstartare
Tack grabbar smile

//Jerry

141 Inlägg
14 oktober 2006
Bmw har kommit eller ska komma med en 7-serie som går på vätgas tror ja. ska vara en v12 på 260 hk. går även på bensin fast den skulle visst bara tillverkas i begränsad upplaga. Vet inte har bara råkat läsa de i en tidning.

Bmw 325 e36 Turbo

Thorssa
14 oktober 2006
Du kan ju alltid gå till närmaste BMW-handlare, de borde ju ha koll på vilka bilar som är miljövänliga.

2 652 Inlägg
15 oktober 2006
Pastorn skrev:
Bmw har kommit eller ska komma med en 7-serie som går på vätgas tror ja. ska vara en v12 på 260 hk. går även på bensin fast den skulle visst bara tillverkas i begränsad upplaga. Vet inte har bara råkat läsa de i en tidning.

ja det stämmer den ska bara äljas till diplomater o andra "mäktigare" personer .

tror det stod i senaste bilsport.

Rekondare
289 Inlägg
15 oktober 2006
precision skrev:
Pastorn skrev:

ja det stämmer den ska bara äljas till diplomater o andra "mäktigare" personer .

tror det stod i senaste bilsport.

Skulle den inte till och med bara lånas ut? BMW sverige var inte ens säkra på att de skulle få en(!).. smile

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

Sök