1362
Sök

Ölkorv!!!

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
12 oktober 2006
Trådstartare
Ville bara tipsa om att matkedjan Willys egan ölkorvar e SKITGODA!!! Å de säljer 2stycken 3pack för 30spänn denna veckan! Skynda å shoppa! Har testat vitlök å chili...men finns även mild å spicy pepper! Smaskigt värre med en kall öl till!!
Senast redigerat av HardcoreHunny (12 oktober 2006)

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

2 594 Inlägg
12 oktober 2006
HardcoreHunny skrev:
Ville bara tipsa om att matkedjan Willys egan ölkorvar e SKITGODA!!! Å de säljer 2stycken 3pack för 30spänn denna veckan! Skynda å shoppa! Har testat vitlök å chili...men finns även mild å spicy pepper! Smaskigt väre med en kall öl till!!

håller me dom e skit goa

186 Inlägg
12 oktober 2006
Vi köpte dom där jävla korvarna när vi var på road trip i somras.. hela jävla gänget fick ont i kistan.
Men goda var dom wink haha

B M W

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
12 oktober 2006
Lol sista tråden jag trodde skulle skapas utav en tjej smile

Bmw osv..

605 Inlägg
12 oktober 2006
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:

Oj!!! Förlåt....jag glömde..... jag e ju tjej  så jag borde ju göra en tråd om vitt vin å räkor!! wink Hahahaha!!! wink Hihihi.....

2 594 Inlägg
12 oktober 2006
älskar dom där ica brukar ha ochså man köper dom på lösvikt småa saker me olika smaker ost å bacon,mm go som fan ! provat dom ?

562 Inlägg
12 oktober 2006
HardcoreHunny skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Oj!!! Förlåt....jag glömde..... jag e ju tjej  så jag borde ju göra en tråd om vitt vin å räkor!! wink Hahahaha!!! wink Hihihi.....

HAHAHAHA.. efter en tung arbets dag så fick man ett lende på läpparna igen tongue

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

12 Inlägg
12 oktober 2006
Jag har fastnat för Riddeheims "Caramba"! Dom är otroligt goda.

605 Inlägg
12 oktober 2006
Trådstartare
Sofie84 skrev:
Jag har fastnat för Riddeheims "Caramba"! Dom är otroligt goda.

Ja de e oxå super goda.smile Men kostar lite mer....sad Willys e absolut prisvärda!!tongue

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
12 oktober 2006
HardcoreHunny skrev:
Ville bara tipsa om att matkedjan Willys egan ölkorvar e SKITGODA!!! Å de säljer 2stycken 3pack för 30spänn denna veckan! Skynda å shoppa! Har testat vitlök å chili...men finns även mild å spicy pepper! Smaskigt värre med en kall öl till!!

en annan blev ju liiiiiiite sugen nu big_smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Gorgilus addictus
4 773 Inlägg
12 oktober 2006
HardcoreHunny skrev:

FRESTARE DÄR! big_smile big_smile big_smile........*DROOL*.....Måste dra till affären!

Allt för den där jävla hatten!

605 Inlägg
13 oktober 2006
Trådstartare
Min kista mår fin fint! Mumsade i mig en iag oxå!tongue

Sök