Här kommer en projekttråd på min S3:a för er som vill se vad som händer i framtiden. Jag hade tänkt mig att det mesta på bilen ska va svart med ytterst lite rött och silver/krom.
Om du ej har köpt Coils ännu så rek. jag TaTechnix. hyfsat billiga och den blir låg satan
Eller så lägger man lite till och får grejer som går att ställa in
TaTechnix går att ställa rätt fint hörrudu
Mina TaTechnix går inte att ställa in, eller ja höjden går ju uppenbarligen att ställa men inte exempelvis caster. Sen så så tycker jag de är rätt dåliga då en fjäder bak redan är tokslut. Sen så har har ju S3an ingen camberjustering bak så jag får ju åka runt med Camber vilket inte är så kul.
Jag skulle gärna haft coils som är "ställbara" men de kommer längre fram isåfall!
Har satt in ljudet i bilen igen nu, det är inte mycket att hänga i granen men jag kan ju visa det i alla fall Vart otålig med kolfibervinylen Men jag ska ändå bygga om allt nån gång i framtiden!
Polisen tyckte ju inte min bil va riktigt laglig så det står stilla i projekttråden nu ett tag
Har fått ta bort toningen på bakljusen samt xenon i halvljuset (sätter förmodligen tillbaka det till vintern). Jag har även fixat det glappa bromsljuset.
Som tur var det jävligt sköna poliser, vågade knappt röra min nypolerade bil De frågade mig hur jag polerade den samt vilka produkter jag använde haha ^^
Har följt projektet sen ett tag, det ser bra ut grabben
*Prenumeration lagd*
Jaså Kul att du följer det!
Ska försöka komma igång snart igen! Håller på med smågrejer som inte är värt att nämna här för tillfället ^^
Känns som att polisen blivit väldigt medvetna om vad som är lagligt och icke senaste åren, på en cruising här för en dag sen stod de och vinkade in varenda biljävel med xenonljus eftermonterat etc. Bland annat kompisens Mustang GT -06
Har följt projektet sen ett tag, det ser bra ut grabben
*Prenumeration lagd*
Jaså Kul att du följer det!
Ska försöka komma igång snart igen! Håller på med smågrejer som inte är värt att nämna här för tillfället ^^
Känns som att polisen blivit väldigt medvetna om vad som är lagligt och icke senaste åren, på en cruising här för en dag sen stod de och vinkade in varenda biljävel med xenonljus eftermonterat etc. Bland annat kompisens Mustang GT -06
Jo de e nå jäkla gnällspikar, halogen bländar ju fan också då de är fel ställt eller om man gasar som ett as. De e väll bra med nivåreglering men lite löjligt är det, tycker jag i alla fall.