det är ju awesome, den där ska jag nog också köpa då jag såg att det va en turbo på den men hur går det med bilen ?
Tycker jag Jag väntar på att få hem kolvringar, ska lämna in veven på slipning så fort jag får in lite pengar, väntar även på att få hem hårdare motorkuddar + växellådsfäste! kommer en liten update snart har haft lite fullt upp med o fixa med bruks caddyn jag precis köpt! och isbilen jag o en polare bygger
Har inte fått något mer gjort med 200an, mesta tiden som har gått i garaget har ägnats mest åt nya bruksbilen och isbilen jag o en polare har ihop. här får ni bonus bilder på dem iaf det kanske är något
Måste ju synas att man har töörbo! 360 som är lättad totalt med stel 240bakaxel plus andra stag. fk motor med m90 osvosv! blir nog kul om de kommer nån is
Sen brukscaddyn som ska få ett fint stuk fram till sommaren! ( Ja fronten som satt på va skitful på caddyn så den åkte på 360in
Lite inspirationsbilder kanske nån är intresserad av
Här är väl hur jag har tänkt att jag skulle vilja ha fast lite annorlunda dock, fastnade hårt för denna 180sxen..
Love that!
Men är även inne på att limegrönt passar konstigt nog bra ihop med röd, men kommer nog bli 2 uppsättningar fälgar så småningom. Dem rota som sitter på nu kommer troligtvis se ut något i stil med dem här:
Att grönt passar mot rött är ingen konstighet egentligen... dom är perfekta motsatser till varandra i färgskalan, så använder man sig av både rött och grönt så lyfter man fram båda två... beroende på vad man fokuserar på... T.ex. passar gröna groundeffects oförskämt bra på röda bilar... om man nu gillar sånt...
Att grönt passar mot rött är ingen konstighet egentligen... dom är perfekta motsatser till varandra i färgskalan, så använder man sig av både rött och grönt så lyfter man fram båda två... beroende på vad man fokuserar på... T.ex. passar gröna groundeffects oförskämt bra på röda bilar... om man nu gillar sånt...
för en sån som mig som inte är så kunnig på färger osv så var det något jag inte tänkt på
Var tvungen att göra något litet idag iaf, I pauserna man hade när vi skruvade för fullt med isbilen!
Skaplig skillnad
Någon som har någon erfarenhet av dem här växellådskuddarna? kommer jag vibrera sönder hela skiten eller funkar det hyffsat? skiter i om de rystar osv i karrossen det är man van vid!
Passade även på att smacka dit shortshiftplattan.
Inget jättekul men vafan endå en update eller hur?
Väntar förövrigt på coilovers som såklart var slut i lager.. Som vanligt med tur osv