Okej gott folk! var ute i garaget igår, allt gick precis som ja INTE ville det rosa xenonet lös.. knappt rosa alls! så de slängde ja på hyllan, smällde dit 6000k kitet och är sjuuukt nöjd! nybilskänslan är på topp!
Silikonbiten ja köpt passade inte, måste mätt på fyllan :S så den las med på hyllan och får vara fin! Var även och hämtade mina fälgar å däck som dom andra inte fick på, åkte över till Däck roy i färjestaden idag! Och.. BOOOM! dom är på plats!
Har bara 2 mobilbilder på hur 9" blev.. så ni får njuta av den teasen tills bättre kommer!
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Xenonet blev awsome ju och allting annat med blir så sjuukt bra inte alls avis... Eller? Ah fy fan kan knappt bärga mig inför att få se den på gatan
Och tack ännu en gång för en super helg sjukt kul.. Får vi göra om
Ja det blev jävla skillnad! ääsch! du kan ta de rosa skiten! inte jag heller.. Tack själv! sjukt roligt! och tack för hjälpen med rivningen av inredning! hade tagit mig betydligt mer än 30 min som för dig! haha!
Ja gott folk! I lördags va jag en sväng till garaget! va ju dags att släppa ner min käraste på backen igen! Och kan säga.. resultatet blev MUMS! Tänker faktiskt släppa en bild.. men inte mer
Sen fick jag hjälp av min käre vän robin att riva inredningen! så hoppas ja ska få tid över att smälla dit nya tyget i veckan!
synd på silicon slangen & xenon lyset, but shit happens =P...fälgarna ser ut att sitta TIGHT riktigt nice
Äh, blev helt klart JÄVLIGT snyggt med 6000k kitet iaf! silikon slangen har jag redan beställt en ny! Rosa med glitter flakes i! som SKA passa.. xD Det sitter jävulskt tight.. får se hur de går å köra.. får väll under en tändare som ligger platt ner mellan grenrör å backen..