Gillar dina projekt starkt det kommer bli grymt man saknar sin del sol nu och ångrar att man inte gjorde något åt den. Man blir ju riktigt sugen på att ut och meka med eg6an nu
Gillar dina projekt starkt det kommer bli grymt man saknar sin del sol nu och ångrar att man inte gjorde något åt den. Man blir ju riktigt sugen på att ut och meka med eg6an nu
Jag hatade den först måste jag erkänna.. men ju mer ja kollade på den! ju mer såg jag potentialen i den! Att visa folket att plast på en del sol inte är nödvändigt alls, för de är bajs!! Och tack för peptalk polarn!
Va ute och härjade med flickebilen igår! Gav mig på mitt ITR insug, då jag tycker det är dags för mer luft! det gillar dom som suger, som flickan sa x) Började med att rensa upp det då jag vill byta färg!
En skvätt färg och jag tycker genast det ser trevligare ut!
Sen körde jag tyvärr fast när de skulle monteras.. lite vakumslangar som inte existerade på ITR spjället! Men det har jag forskat fram! Så i veckan smäller jag på det!
sen även boonuuus bild när hon är topless woop woop! <3
Drog ut till garaget idag å gjorde massa tråkjobb jag inte velat göra.. Men tog mig i kragen idag å började fixa! Glömt ladda kameran.. så de får bli mobilbilder de lilla jag fotade
Förlängt lite kontaktstycken till lampor, kopplat klart allt xenon, bytt lampor bak, rivit klart all panel å tagit med mig hem! så ska börja klä in allt!