Den blir helt underbar, vet att jag är tjatig, men mjauu! Hör av dig när du ska sälja i framtiden Kimmy ;D haha
Tack som fan polarn! Tyvärr, nästa bil är bestämd å då kommer tjejen få ta över denna
Haha, då får väl hon höra av sig om hon nån gång ska göra sig av med den ;D Fan, du kan ju inte gå händelserna så långt i förväg när du ännu håller på med den här för fullt! Haha
Ehrlichmann/PsygnosiS || Bilar och datorer är min passion!
Sen... så tyckte jag å farsan att de va grymt tråkigt att inte bromsljuset funkade i targabågen! så vi rev väck å kollade.. och till förvåning.. fanns de inga kontakter dragna till det äns.. xD Så vi började dra egna kablar!
Även rivit hela inredningen, kommer komma lite godis här efter nästa helg
rivit inredning hmm ljud bygge I believe! 2 stk MTX JackHammer's kanske hehehe
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Körde vidare med insugs bytet! Efter att ha slagit sönder knogar å annat så fick ja äntligen väck det! ( dont mind the dust.. )
He He He He He (A)
Lite skillnad
Så imorgon smäller jag nog dit de! Så får vi se om de blir bra Hoppas å att slippa felkoder... Och medans jag grejade med det, så höll farsan pillfrans på med att koppla vidare på bromsljuset som aldrig varit inkopplat.. av någon anledning.. MEN nu jävlar lyser de!
SEN.. har ju folk tjatat om att få se bilen helt på backen.. och here it comes folks! Är ruuggigt nöjd med resultatet
Sådär! Jag må va utan knogar å fingrar men ITR insuget på plats! Behövdes lite moddning för att de ska bli 100% ! Men som sagt nu jävlar är det på plats! Och vilken sång det blev! Mums! Gillar att bara det tränade ögat kan se de!