Om man googlar så ser man att typ alla delsol som har front markers har inga blinkers på skärmarna, vilket är riktigt snyggt. Så lägger du igen skärmblinkersen så röstar jag A Big Yes till din idee!
Tycker den andra va lite.. vet inte! kändes inte rätt i min del sol! passade as bra i coupen.. Hoppas denna ska kännas bättre! annars! har ja så ja kan låna ut en till passageraren kan dom sitta å svänga å ha sig bäst dom vill!
Går allt som jag vill så tar jag provtur idag! Go pro är med! så får vi se om de laddas upp film ikväll!
Mitt 3 punktstag ja hade i coupen, ville bo i del solen viskade det till mig! Så jag slipade, slipade och slipade lite till!
Och medans de hängde på tork så smällde jag ditt nya ratten! Är fortfarande kluven till vad ja tycker.. den andra är jävligt smutt! med detta blev cleant! matchar stolarna fint!
Och sen var det dags å smälla dit staget! Börjar faktiskt se riktigt bra ut under huven på denna! har ny alukyl påväg hem, och nya slangar i svart!
Men jag har ett problem.. och de är inte så litet de problemet.. xD jag frå precis in mina fingrar mellan grenrör å backen.. de känns väll sådär dock måste bilen upp ca 1 cm fram för att ja ska kunna svänga mer än 15% xD haha! men men! Ingen kommer ihåg en fegis!