Inför: EPR`S Premiärträff den 11/5 - 2013 ÖoB

DRFT_ HH|Photo
16 januari 2013 · 165 Inlägg

Alla träffar i Malmö? Dom låg inte bakom Stance Alliance 2 och om nu andra vill ha en träff i Malmö, låt dom ha det, du behöver inte komma om du inte vill för att det inte är re-loaded som håller i träffen.

Senast redigerat av DRFT_ (16 januari 2013)

HH|Photo
Är med och håller i Japan vs Germany på Ring Knutstorp. Skicka PM vid frågor.
Volkswagen Polo 6n2 GTI "Brukis.." (2001)
Honda S2000 (2005)
FiddeE
16 januari 2013 · 41 Inlägg

Precis som det redan har sagts så har vi inte haft några träffar i malmö. Men eftersom vi nu har tagit in folk från malmö så är även tanken att träffar kommer att hållas där nere någonstans.

Volvo V70 Classic
Volvo 855 T5
Volvo V40 "Colour Concept" (2000)
Chrille_89 Ordförande i C4 Car Club
16 januari 2013 · 142 Inlägg

vilka är Re-loaded?? verkar vara några små pojkar imed den nivån som hålls!!! Träffar i malmö kommer!! Och ist för att klaga så ge fan i de o stanna hemma i malmö o lek krig smile ingen som har tvingat er att komma blir bara mer plats åt trevliga människor smilesmilesmile

Saad1 skrev:

Gottefia skrev:
Tycker att det är onödigt tjabb i tråden. Alla är välkomna och vill ej Re-Loaded komma så är det upp till dom, tycker bara att det är synd i så fall. Men som sagt hoppas på en mycket trevlig träff och många trevliga träffar runt om i sverige med...

Detta har inget med Re-loaded att göra. Du påstår att "EPR" har utökat sig även i malmö fast ni har träffar som är 2-3 timmar bort? Hur går det ihop?

Det är som att säga att värmlads streetracers har även utökat sig i region skåne och även malmö fast vi har träff här uppe i värmland!

Det hade varit något annat om "EPR" hade haft träffar i malmö....

Sluta smutskasta Re-loaded! Re-loaded har inget med detta att göra

Väntar på svar!!!

Kärlek växer inte på träd, Det byggs i Tyskland !
Ordförande i C4 Car Club
skaneraggaren
16 januari 2013 · 59 Inlägg

Kommer med Peggan o då skall den vara klar smile
Resten av EPR Malmö kommer också!

TBergkvist
16 januari 2013 · 48 Inlägg

Det ända ja fråga var vad epr var, har helt ärligt aldrig hört uttrycket eller så, men antar det är någon annan klubb imed verkar vara gräl mellan re-l och epr?

Gottefia CREW East Performance Racing
16 januari 2013 · 221 Inlägg

skaneraggaren skrev:
Kommer med Peggan o då skall den vara klar smile
Resten av EPR Malmö kommer också!

Gott att höra ;-)

//Gottefia Crew @ East Performance Racing
Gottefia CREW East Performance Racing
16 januari 2013 · 221 Inlägg

TBergkvist skrev:
Det ända ja fråga var vad epr var, har helt ärligt aldrig hört uttrycket eller så, men antar det är någon annan klubb imed verkar vara gräl mellan re-l och epr?

EPR= East Performance Racing.

Om jag skall vara riktigt helt ärlig så vet jag inte varför Re-loaded har något emot oss. Men det har ej i denna tråden att göra :-) Dom är välkomna att ta kontakt med mig eller någon annan crew i EPR dom vet vilka vi är ;-)

//Gottefia Crew @ East Performance Racing
Gottefia CREW East Performance Racing
18 januari 2013 · 221 Inlägg

Så tyst det blev :-/

//Gottefia Crew @ East Performance Racing
Saad1
19 januari 2013 · 272 Inlägg

Gottefia skrev:
Så tyst det blev :-/

Du söker själv efter konflikt.

EPR vilken skämt!

Kommer aldrig komma till eran omogna träffar som är 2 timmar bort!

Tack och hej barn

Mercedes E55 AMG "Bensinslukare" (2005)
Gottefia CREW East Performance Racing
19 januari 2013 · 221 Inlägg

Saad1 skrev:

Gottefia skrev:
Så tyst det blev :-/

Du söker själv efter konflikt.

EPR vilken skämt!

Kommer aldrig komma till eran omogna träffar som är 2 timmar bort!

Tack och hej barn

fnys

//Gottefia Crew @ East Performance Racing
SaljSupranOchBliMan Pensionerad Bilbyggare
19 januari 2013 · 112 Inlägg

Kom igen pojkar och flickor och läs mellan raderna. Pojken dvs saad1 tycker 2 timmar är för långt för en träff, och bensinens ju så dyr med! ;-)
Den lille pojken kanske kan kolla med veteranerna om de har ngn Max gräns på hur långt de får åka för mamma, kooz, padde, Zankan, zak eller för all del m3peter om de nekat träffar som legat 2 timmar eller även 20 timmars färdväg bort? Det som är grejen lille vän, detta "livet" handlar för oss allra flesta om gemenskap, att uppskatta "hantverket" inom alla olika budgetar och kategorier. En EPA kille som lyckats göra en sjysst avgas själv på sitt studiebidrags budget väger minst lika tungt som när kooz bygger ett bodykit, för med deras förutsättningar så är det lika stor utmaning. Men en sista sak lille vän, har du ens lite av den 3års attityden du har här behöver du inte göra dig besväret och komma hit. Men med största sannolikhet är du bara ball på nätet och när du är på event sitter i din coola Ford och lyssnar på fjortis techno och gnäller så vi de i epr hade inte saknar dig och antagligen inte re-loaded heller smile puss på dig

Addicted To Adrenaline
Ford Focus 1.6 TDCi "Tbx till Byhåla" (2009)
BMW 523 TI "Brukisen" (1998)
zonda
19 januari 2013 · 188 Inlägg

tja tja det var som fan vad det bråkas här men men men skiter det..
jag har du aldrig haft tråkigt på dessa träffar..
se om man blir klar med bilen men som det ser ut nu så kommer jag ska se om man kan ta med några till från olofström och ryd m.m....

annars ses vi där....
och hoppas på kanon väder..

AoiKami
19 januari 2013 · 42 Inlägg

Ni är hjärtligt välkomna zonda=) vi hoppas alla på en toppenkväll smile

Crew @ East Performance Racing
www.EastPerformanceRacing.se
Volvo V70 2.4 GLT "Snövit" (1999)
robinH
19 januari 2013 · 98 Inlägg

Fan vad jag har längtat efter re-loadeds kommentarer hela vintern. Och nu är dom igång igen smile Längtar efter många fler skrattretande inlägg. Keep up the good work!

Pauline85
19 januari 2013 · 5 Inlägg

Kommer bli en kanonträff! Redan 416 st anmälda via facebook. Synd bara att det ska vara massa smutskastning och skitsnack i tråden! Men Re-Loaded märker snart att de gräver sin egen grav med sitt beteende. Hade man varit mellan 10 och 15 år så hade väl beteendet varit "acceptabelt" eftersom man inte har så mycket livserfarenhet och vet hur man ska bete sig. De kommer att få räkna med konkurrens för här kommer vi och inget skitsnack i världen kan "skrämma" bort oss eftersom vi är så förbannat duktiga och helt enkelt bäst på det vi gör smile

Ser fram emot att få träffa er den 11 Maj Kl 19:00!

//Pauline Crew @ EPR

//Pauline Crew @ East Performance Racing
Gottefia CREW East Performance Racing
19 januari 2013 · 221 Inlägg

Saad1 skrev:
Nej tack till epa träff!

Självklart så är även dom med epa mycket välkomna med, eftersom det är en träff för alla som är motorintresserade:)

//Gottefia Crew @ East Performance Racing
FiddeE
20 januari 2013 · 41 Inlägg

Kan bara säga att jag längtar!!!

Volvo V70 Classic
Volvo 855 T5
Volvo V40 "Colour Concept" (2000)
razpataz Halvglad semi-amatör.
22 januari 2013 · 600 Inlägg

Schysst initiativ, kul med folk som vill dra ihop träffar! Kommer ev. upp om jag lyckats få ihop tjejbilen tills dess!

Honda Accord Type-S Tourer "Banzai-blöjan" (2007)
Eunos Roadster 1.8SC "kamikaze-tampongen" (1996)
WaoW ClubJDM
22 januari 2013 · 531 Inlägg

razpataz skrev:
Schysst initiativ, kul med folk som vill dra ihop träffar! Kommer ev. upp om jag lyckats få ihop tjejbilen tills dess!

Det hoppas jag på. Vill se henne nu efter vintern wink

Mitsubishi Evolution X "Work Meister" (2008)
MackMaine AmatörProffs
22 januari 2013 · 42 Inlägg

Synd att folk ska racka ner på andra , det e väl kul att nån drar ihop en träff den e säkert ballare än "malmöträffen" har inte hänt något spännande där på länge men va vet jag har kanske missat nått tongue

PEACE LOVE & MOTORSPORTS!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang