bad-reaper skrev:lite för lite luftkylt som anmäler sej tycker jag! kom igen nu alla ni som har!
aero85 skrev:bad-reaper skrev:lite för lite luftkylt som anmäler sej tycker jag! kom igen nu alla ni som har! vi är 3st iallafall=)
Falcon skrev:aero85 skrev:bad-reaper skrev:lite för lite luftkylt som anmäler sej tycker jag! kom igen nu alla ni som har! vi är 3st iallafall=)vi jobbar så gott vi kan ju
Mr_M_ skrev:Är på om det blir fredagen. För mig blir det första gången jag åker dit och kommer ställa ut, men åker hem senare på dagen
aero85 skrev:Mr_M_ skrev:Är på om det blir fredagen. För mig blir det första gången jag åker dit och kommer ställa ut, men åker hem senare på dagenutställningen är lördag-söndag
Plutten19 skrev:Kan åka freda morgon. Blir tidigt men det är det värt. Så blir det fredag så är ja självklart med:)
KOnganTT skrev:faaan vad man längtar till bug run 2013 ska bli riktigt skoj hoppas på lite varmare ochfinare väder detta år bara!!!!
jjempa skrev:KOnganTT skrev:faaan vad man längtar till bug run 2013 ska bli riktigt skoj hoppas på lite varmare ochfinare väder detta år bara!!!!Haha vem fan längtar inte satans så man längtar satans taggad redan!!!