Inför: Införträff ELMIA 2013. kl 20:30 Coop undre A6 28/3

JanZonz
21 januari 2013 · 83 Inlägg

Jottix skrev:
Oavsett vad man gör kommer det bli fylle, nerskräpning, buskörning på alla vägar i hela Jönköping under denna helg. Därför tycker jag det är bra att polisen finns i närheten, så slipper man risken att någon tex överträffar sin förmåga och sladdar in i ens bil.

I övrigt så bor jag 4 mil ifrån så kommer såklart att vara där hela helgen, hoppas på en rolig helg smile

+1

BoostGuy
21 januari 2013 · 953 Inlägg

Jag skall göra vad jag kan när de gäller att slänga skräp när jag ser de tex glas m.m. Jag ör detta för att visa att jag inte acceptera skiten. sen om folk kommer och håna mig fine de kan jag ta. Jag gör de för alla som slipper få punka m.m samt att jag bor i JKPG

v70tdi
21 januari 2013 · 106 Inlägg

Driver_85 skrev:
Jag skall göra vad jag kan när de gäller att slänga skräp när jag ser de tex glas m.m. Jag ör detta för att visa att jag inte acceptera skiten. sen om folk kommer och håna mig fine de kan jag ta. Jag gör de för alla som slipper få punka m.m samt att jag bor i JKPG

Stor eloge till dig! Hoppas innerligen att jag inte får punka på r-fälgarna när jag är där nere hmm Tillhör den skaran som skippar mässan o kommer ner till runt 6 hugget. Struntar nog helt i A6 iår och ställer mig någonstans runt biltema tills det börjar dra sig ut emot torsvik smile

BoostGuy
21 januari 2013 · 953 Inlägg

Lär tyvärr inte bli något race iår  då polisen vet alla ställerna. men vi få se vad som händer.

v70tdi
21 januari 2013 · 106 Inlägg

Sist jag var där fick vi hålla på i 1.5 timme. Så dom visste nog allt innan. Tar inte 1.5 timme från A6 till torsvik

BoostGuy
21 januari 2013 · 953 Inlägg

men skulle många få reda på de syns de samt dom är snabba. Men vi fås e hur de blir

JanZonz
22 januari 2013 · 83 Inlägg

vi får hoppas på race..

BoostGuy
22 januari 2013 · 953 Inlägg

I nu läget är de redan 62 pers som kommer. skulle vara kul att se vad det är för bilar som väntas komma denna kväll så lägg gärna upp vilken bil ni kommer i. smile

TT-Avant
22 januari 2013 · 6 851 Inlägg

Att ens få för sig att diskutera **** här är så obota korkar så det inte sant! Det är ju som att ropa högt på polisen..

Men Mattias, Jag dyker troligen upp den 28e, i vilken bil återstå att se wink

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
BoostGuy
22 januari 2013 · 953 Inlägg

Kom i Audin smile lite finare lite starkare hästar smile flytta över ljudet bara smile du har la större last utrymme i audin än saaben?

TT-Avant
22 januari 2013 · 6 851 Inlägg

Driver_85 skrev:
Kom i Audin smile lite finare lite starkare hästar smile flytta över ljudet bara smile du har la större last utrymme i audin än saaben?

Nopp, Audin är mindre en Saaben rent fysiskt, både utanpå och innuti wink
Men ja ska nog säga det att Saaben kommer nog vara nästan lika snabb som Audin sedan, förutom just i starten wink

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
razeblue Streetknight
22 januari 2013 · 148 Inlägg

Kommer att komma med min laserblåa R!

Street knight
Lkpgtimmy
22 januari 2013 · 76 Inlägg

Jag kommer ner i 300an! wink
Hoppas bara Kylan/Snön har avtagit.

2 Fast 4 Speed
Nissan 300ZX "BlackZ" (1991)
birka76 BASS GLAD
22 januari 2013 · 1 381 Inlägg

Jobbigaste är ju laga på vinterdäck då elmia är ..
man får åka på måndagen till elmia då är de ju 1 april smile

Tack Till
Berget Allservic
Bergets custom
Lkpgtimmy
22 januari 2013 · 76 Inlägg

birka76 skrev:
Jobbigaste är ju laga på vinterdäck då elmia är ..
man får åka på måndagen till elmia då är de ju 1 april smile

Mjoo, Men om man bara är ute efter själva "träffen" vilken dag är då bäst att åka ner på?
Verkar ju vara den 28e som det lär bli mest folk på iaf ?

2 Fast 4 Speed
Nissan 300ZX "BlackZ" (1991)
TT-Avant
22 januari 2013 · 6 851 Inlägg

Lkpgtimmy skrev:

birka76 skrev:
Jobbigaste är ju laga på vinterdäck då elmia är ..
man får åka på måndagen till elmia då är de ju 1 april smile

Mjoo, Men om man bara är ute efter själva "träffen" vilken dag är då bäst att åka ner på?
Verkar ju vara den 28e som det lär bli mest folk på iaf ?

Lördag är mest folk, alltså påskafton.

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
BoostGuy
22 januari 2013 · 953 Inlägg

Lördagen är the D-Day men den 28e kör jag den årliga inför elmia träffen. smile har gjort de nu i 3 år finns alltid folk som kommer den dagen

Lkpgtimmy
22 januari 2013 · 76 Inlägg

Driver_85 skrev:
Lördagen är the D-Day men den 28e kör jag den årliga inför elmia träffen. smile har gjort de nu i 3 år finns alltid folk som kommer den dagen

Okej, Jag förstår!
Vilken dag anser du är den bästa "Bilträff" dagen av Torsdagen & Lördagen enligt din erfarenhet då?

2 Fast 4 Speed
Nissan 300ZX "BlackZ" (1991)
TT-Avant
22 januari 2013 · 6 851 Inlägg

torsdagen är inte lika mycke svineri, så just för den delen kan den vara bättre. Men heller inte alls lika mycke bilar.

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
razeblue Streetknight
22 januari 2013 · 148 Inlägg

Lkpgtimmy skrev:

Driver_85 skrev:
Lördagen är the D-Day men den 28e kör jag den årliga inför elmia träffen. smile har gjort de nu i 3 år finns alltid folk som kommer den dagen

Okej, Jag förstår!
Vilken dag anser du är den bästa "Bilträff" dagen av Torsdagen & Lördagen enligt din erfarenhet då?

Lördag är den dan det att mest folk och bilar,

Street knight
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang