Inför: Införträff ELMIA 2013. kl 20:30 Coop undre A6 28/3

Cadillac_The_King
28 mars 2013 ·

Driver_85 skrev:
Ikväll drar de igång med förfest på undre coop=)

Verkar bli bra väder idag hoppas att vi slipper snön som dom hade lovat till påsk

BoostGuy
28 mars 2013 · 953 Inlägg

Se ut att slippa de på lördag

Cadillac_The_King
28 mars 2013 ·

Driver_85 skrev:
Se ut att slippa de på lördag

Får hoppas på det än påsk utan snö i jallafall idag blir det nog premiär turen för Cadillacen  ikväll

larrrssson
28 mars 2013 · 1 Inlägg

vågar man slänga på sommarfälgarna idag eller? pallar ju inte byta tillbaka sen:)

Volvo S60 (2004)
Cadillac_The_King
28 mars 2013 ·

larrrssson skrev:
vågar man slänga på sommarfälgarna idag eller? pallar ju inte byta tillbaka sen:)

kör sommar däck på cadillacen inga problem iför sig är det ju 40årsgräns så är lagligt o köra på sommardäck på vintern med än jänk. men det är nog inte några problem o sätta på sommar sulorna nu  kanske på kvällen när det blir minus grader  är väl bara anpassa hastigheten smile

Lajnuss
28 mars 2013 · 3 Inlägg

larrrssson skrev:
vågar man slänga på sommarfälgarna idag eller? pallar ju inte byta tillbaka sen:)

Vettifan, de säger ju att snö kan komma in mot hos ikväll/natt, så jag skiter i att byta iallafall

TT-Avant
29 mars 2013 · 6 851 Inlägg

Ja allvarligt..denna träffen SÖG! Fullt med folk som börnar bland bilar och sprätter grus, mest massa rishögar som knappt kan kallas vinterbilar..ja ok. fanns väl någon vettig bil, men va ju inte direkt många.
Nej, det vart iaf för mej, en väldigt kort kväll på denna samling av bilar.

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Cadillac_The_King
29 mars 2013 ·

TT-Avant skrev:
Ja allvarligt..denna träffen SÖG! Fullt med folk som börnar bland bilar och sprätter grus, mest massa rishögar som knappt kan kallas vinterbilar..ja ok. fanns väl någon vettig bil, men va ju inte direkt många.
Nej, det vart iaf för mej, en väldigt kort kväll på denna samling av bilar.

vad  hade du väntat dig sj ställde man längst bort vid butiken
så man slapp trängas bland andra   men blir nog tyvärr värre i helgen
hoppaas att polis är på plats o tar hand om detta   sj körde man 1 varv där inne med min jänk lunkt o fint den långa vita  men alla bara stog och blänkde snätt på än typ
inte kul det heller plus att vi skötte oss i min bil 

annars helt ok  tror att det skulle funka bätre om det är anrengerat med vakter och poliser
om ni ska sköta det själva det ser ni ju att det inte fungerar med allt slarv som blev på träffen


helgen kommer nog sluta i en katastrof och Elmia kommer försvinna progrund av er som håller på att börna inne i parkeringshuset mm gör det på om hängnat område i stället eller på elmia när dom har börn tävlingar

är fan inte kul att ni ska förstöra det här detta är en gång om året visst  det vill vi ha kvar i jönköping

inte att massa idioter ska förstöra det här  bli vuxna och väx upp

TLO
29 mars 2013 · 1 062 Inlägg

TT-Avant skrev:
Ja allvarligt..denna träffen SÖG! Fullt med folk som börnar bland bilar och sprätter grus, mest massa rishögar som knappt kan kallas vinterbilar..ja ok. fanns väl någon vettig bil, men va ju inte direkt många.
Nej, det vart iaf för mej, en väldigt kort kväll på denna samling av bilar.

Låter precis som varenda "bilträff" numera. Trist men så ser tydligen scenen ut numera.....sedan undrar folk varför Polisen blir hårdare varje år....

Senast redigerat av TLO (29 mars 2013)

"You Go, we go!"
TT-Avant
29 mars 2013 · 6 851 Inlägg

TLO skrev:

TT-Avant skrev:
Ja allvarligt..denna träffen SÖG! Fullt med folk som börnar bland bilar och sprätter grus, mest massa rishögar som knappt kan kallas vinterbilar..ja ok. fanns väl någon vettig bil, men va ju inte direkt många.
Nej, det vart iaf för mej, en väldigt kort kväll på denna samling av bilar.

Låter precis som varenda "bilträff" numera. Trist men så ser tydligen scenen ut numera.....sedan undrar folk varför Polisen blir hårdare varje år....

Ja tyvärr..Alltså hur eller vad tänker folk med? Man ser att det ligger massor med grus kvar på vägen/marken, det står bilar parkerade utmed denna väg. Borde man då inte förstå att, "oj, här kommer det skvätta massor med sten/grus på bilarna om jag börja börna".

Fick den dumma idén idag att samla på mej lite grus i fickan. Så när någon börja skjuta massor med grus/sten runt sig, kasta iväg en handfull på denna persons bil, just bara för att denna person kanske ska tänka lite på vad han själv gör!
Men kände att ja kunde inte sjunka till samma låga dumma sett som dessa nötter!roll

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
BoostGuy
29 mars 2013 · 953 Inlägg

Tyvärr blev de så här och skulle jag haft kloner hade jag posterat ut dom överallt så dom kunde tagit tag i burn pojkarna. Jag försökte springa lite överallt men förgäves. Tyvärr fatta inte folk. Jag sa ni kan sladda burn på andra platser men ej på träff platsen. sad annars var kvällen okey träffade mycket trevligt folk.

Ni som inte heller gilla att de burnas bland bilar hjälp gärna till att säga ifrån för ju fler ju bättre och till slut kommer de kanske bli bättre.

silversnurran
29 mars 2013 · 773 Inlägg

Kan ju bara säga som så här testosterånet flödar då det är första bil träffen etc. MEN inte för det ska man börna sönder, Men som event skaparen sade HJÄLP TILL!!! Sluta klaga på att han faktiskt tog sig tid att göra ett event åt er otacksamma/tacksamma JÄVLAR! Enligt mig borde han få en elouge (stavning), men som han sade hjälp till säg till folk som ni tycker beter sig som idioter. Vi kan inte göra mycket som enfald men mångfald mot börning på fel platser kanske sätter sig i små pojkarnas börning fasoner:)

Saab 9000 cse 2,0t A50 "Pensionären" (1998)
Opel Kadett GSI Cabriolet "5000 milar sommarbilen" (1991)
Marcus_89 Biltokig elektriker
29 mars 2013 · 3 352 Inlägg

silversnurran skrev:
Kan ju bara säga som så här testosterånet flödar då det är första bil träffen etc. MEN inte för det ska man börna sönder, Men som event skaparen sade HJÄLP TILL!!! Sluta klaga på att han faktiskt tog sig tid att göra ett event åt er otacksamma/tacksamma JÄVLAR! Enligt mig borde han få en elouge (stavning), men som han sade hjälp till säg till folk som ni tycker beter sig som idioter. Vi kan inte göra mycket som enfald men mångfald mot börning på fel platser kanske sätter sig i små pojkarnas börning fasoner:)

Jäkligt bra skrivet!

BoostGuy
29 mars 2013 · 953 Inlägg

Tack för stödet silversnurran=) kul att de finns såna som dig mer sånt folk tack. Sitt nu och få ta emot skit från vissa via face men inget som berör precis bara kul att de är börn folket som klaga.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang