blev jävligt bra nästan så jag lyfter ur min maskin också gör sig gött med en fräsch motor! bara en liten vink te dig, lägg alla bilder i samma inlägg istället för o göra 36 stycken blir väldigt massa inlägg o blir rörigare o läsa, bara min åsikt, du gör va du vill i din tråd längtar tills nästa uppdate!
blev jävligt bra nästan så jag lyfter ur min maskin också gör sig gött med en fräsch motor! bara en liten vink te dig, lägg alla bilder i samma inlägg istället för o göra 36 stycken blir väldigt massa inlägg o blir rörigare o läsa, bara min åsikt, du gör va du vill i din tråd längtar tills nästa uppdate!
tackar kul och höra hehe ojdå uppdate ska du allt få
nu är den blivit upstartad dock går de inte gasa samt slänger man på wg klocka på turbon så börjar den redan ladda rätt mycke på tomång så får mycke sopp på tomgång så får leta lite fel
snyggt påtal om din ojämna motorgång, det kan inte va så att den bara inte har hunnit ställa in sig ordentligt än? för när bilen vart utan ström så går den ju bajs ett tag, iaf gör min de och har exakt samma symptom som din. Dumt förslag kanske men va bara en tanke Hoppas de löser sig!
snyggt påtal om din ojämna motorgång, det kan inte va så att den bara inte har hunnit ställa in sig ordentligt än? för när bilen vart utan ström så går den ju bajs ett tag, iaf gör min de och har exakt samma symptom som din. Dumt förslag kanske men va bara en tanke Hoppas de löser sig!
snabb uppdate då. värkar som en vet felet nu. får nog svar imöra värkar som en var slarvig med få svänghjulet rätt så ut med motorn igen. för ska passa på byta turbo för den var med vist dårlig
jobbigt fel när man satt ihop allt! men tur att de löste sig iaf men äre inte enklare att ta ner lådan än o plocka ur hele motorn?
hade det bara vart de så hade jag de. men visa sej med att turbon tar olja med så lika bra och ta ur allt. turbo är lite trix att byta ändå så lika bra göra de när motorn e ur