Går i funderingar å montera luftdomkraft i evon med en luft tub tror de är ball att ha å showa med Eller ?
Gött att soppa systemet börjat att ta form. Ang Luft tub så tycker jag inte det. Vi säger som exempel att du ställer ut din bil, så hade jag personligt inte tyckt om en Luft tub utan jag hade mer tittat på motor utrymmet, insidan och utsidan på design och passform / snyggheten Men som sagt alla har olika smaker och tycken
Går i funderingar å montera luftdomkraft i evon med en luft tub tror de är ball att ha å showa med Eller ?
Gött att soppa systemet börjat att ta form. Ang Luft tub så tycker jag inte det. Vi säger som exempel att du ställer ut din bil, så hade jag personligt inte tyckt om en Luft tub utan jag hade mer tittat på motor utrymmet, insidan och utsidan på design och passform / snyggheten Men som sagt alla har olika smaker och tycken
Tja , mena inte bara en lufttub utan luftdomkraft som dem har på stcc å skit vid depå stopp som hissar bilen under. Man monterar luftdomkrafter under bilen så kan man montera en tub med tryck sä bilen lyfter sig från marken
Wünderbar Evo du har! Kaveh i Bil City har en del trevliga bilar till salu ofta!
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Har varit dålig på att uppdatera men de är pga för att jag inväntar delar för att fortsätta med bränslesystemet. Så har jag även beställt nya fälgar så jag kan ha ett par extra fälgar, blev rota fälgar med r-däck!