Hur vill du att lådan ska spela ungefär, väldigt högt eller kanske lite mer "allround"?
80 liter netto avstämd till 35-40 Hz för båda basarna tillsammans skulle jag kunna tänka mig, ger i teorin ganska bra tryck utan att låta alltför peakat.
I en basreflexlåda utnyttjar man baskonens baksida så att ljudet får en extra knuff inom ett ganska smalt frekvensområde, då stämmer man av lådan med hjälp av en port så att vissa frekvenser "läcker ut" från lådan och förstärker basljudet.
Förhållandet mellan lådvolym+portarea+portlängd bestämmer vilka frekvenser som "tillåts läcka ut" ur lådan.
140-150 liters låda kommer i teorin att spela ganska peakat, dvs att lådan bara spelar bra till viss sorts musik, men det är ju inte säkert att teorin och verkligheten stämmer med varandra förstås. Eftersom jag inte har provat basen så kan jag bara utgå ifrån en teoretisk beräkning och därför är min rekommendation betydligt mindre än tillverkarens.
Om du har tex 140 liter nettovolym så kan rören kapas 41 cm långa, sedan sätts trattar i båda ändar. Beräknad avstämning blir ca 35 Hz, vilket brukar ge djup bas i en kombi.