Golf Mk4 - White Stance Beautiful / UPDATES!

Golf Mk4 -98 får sig en OEM+/Stance förfining. Awapandon är sponsor och står för plasti dip. Nu dippad White sparkle sidenmatt, med sidenmattsvart tak, backspeglar, grill, B stolpar och vw emblem. Fälgarna är dippade cherryred med 5-6 lager glossifier. Är nog förmodligen den enda i Sverige med vit metallic plasti dip :)
  • 111 Följare
  • 353 956 Visningar
  • Projektet avslutat 12 juli 2013
longcat
15 maj 2013 · 357 Inlägg

Mr_M_ skrev:

longcat skrev:

Mr_M_ skrev:

Inte så långt till sthlm från Västerås smile

nej det är det ju faktiskt inte, kanske får åka och hälsa på när jag har fått på fälgarna och coilsen så jag slipper skämmas över att ha värsta jeepen ^^

Hahah.. Fast jag bor ju inte där nu, så det är en bit till mig. Men förhoppningsvis kommer jag vara endel i västerås / Sala i sommar smile
Dock tycker jag fortfarande du ska komma förbi Arlanda Motorstad den 1a juni och kika på alla som ställer ut. Inkl då jag själv och Mingan smile

Absolut kommer jag dit, måste ju få se på din bil irl smile
tror jag ska montera coils på lördag och om jag får fälgarna idag så kommer bilen bli låg snart wink

Volkswagen Golf MK4 GTI "needs moar low -.-" (1999)
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
15 maj 2013 · 3 519 Inlägg

longcat skrev:

Mr_M_ skrev:

longcat skrev:

nej det är det ju faktiskt inte, kanske får åka och hälsa på när jag har fått på fälgarna och coilsen så jag slipper skämmas över att ha värsta jeepen ^^

Hahah.. Fast jag bor ju inte där nu, så det är en bit till mig. Men förhoppningsvis kommer jag vara endel i västerås / Sala i sommar smile
Dock tycker jag fortfarande du ska komma förbi Arlanda Motorstad den 1a juni och kika på alla som ställer ut. Inkl då jag själv och Mingan smile

Absolut kommer jag dit, måste ju få se på din bil irl smile
tror jag ska montera coils på lördag och om jag får fälgarna idag så kommer bilen bli låg snart wink

Härligt big_smile

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
15 maj 2013 · 2 322 Inlägg

kostar di en bk burgar longcat om du ska glo på våra bilar big_smile  du smyger runt mellan våran projekt big_smile hihihihi

Viinikka92
15 maj 2013 · 363 Inlägg

Jag kommer också vara på plats med en bil!! big_smile

Honda Civic (1992)
Honda Civic ED "JDM" (1988)
longcat
15 maj 2013 · 357 Inlägg

mingan77 skrev:
kostar di en bk burgar longcat om du ska glo på våra bilar big_smile  du smyger runt mellan våran projekt big_smile hihihihi

haha! ^^ man måste ju få lite inspiration någonstans ifrån wink

Volkswagen Golf MK4 GTI "needs moar low -.-" (1999)
mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
15 maj 2013 · 2 322 Inlägg

longcat skrev:

mingan77 skrev:
kostar di en bk burgar longcat om du ska glo på våra bilar big_smile  du smyger runt mellan våran projekt big_smile hihihihi

haha! ^^ man måste ju få lite inspiration någonstans ifrån wink

kan du få överallt big_smile  min gamla mk4 vart en inspirations källa för en del big_smile men samtidigt måste du gå din egna väg vad du själv tycker vad du vill ha på bilen.  vissa tycker kanske inte likadant men då är det deras tycke, inte ditt

longcat
15 maj 2013 · 357 Inlägg

mingan77 skrev:

longcat skrev:

mingan77 skrev:
kostar di en bk burgar longcat om du ska glo på våra bilar big_smile  du smyger runt mellan våran projekt big_smile hihihihi

haha! ^^ man måste ju få lite inspiration någonstans ifrån wink

kan du få överallt big_smile  min gamla mk4 vart en inspirations källa för en del big_smile men samtidigt måste du gå din egna väg vad du själv tycker vad du vill ha på bilen.  vissa tycker kanske inte likadant men då är det deras tycke, inte ditt

Jo det är ju klart! det var ju din gamla mk4 som fick mig intresserad av stance från början och nu jobbar jag på att få glida runt i stance bil själv, är skönt att allt är på gång nu smile

Volkswagen Golf MK4 GTI "needs moar low -.-" (1999)
mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
15 maj 2013 · 2 322 Inlägg

longcat skrev:

mingan77 skrev:

longcat skrev:

haha! ^^ man måste ju få lite inspiration någonstans ifrån wink

kan du få överallt big_smile  min gamla mk4 vart en inspirations källa för en del big_smile men samtidigt måste du gå din egna väg vad du själv tycker vad du vill ha på bilen.  vissa tycker kanske inte likadant men då är det deras tycke, inte ditt

Jo det är ju klart! det var ju din gamla mk4 som fick mig intresserad av stance från början och nu jobbar jag på att få glida runt i stance bil själv, är skönt att allt är på gång nu smile

Ja du ser big_smile

Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
15 maj 2013 · 3 519 Inlägg

Ni kostade mig en följare, hahah tongue

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
longcat
15 maj 2013 · 357 Inlägg

Haha förlåt! sad

Volkswagen Golf MK4 GTI "needs moar low -.-" (1999)
mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
15 maj 2013 · 2 322 Inlägg

hahaha big_smile

saftarN
15 maj 2013 · 249 Inlägg

kanske var jag (A) jag råkade trycka fel med mina feta fingrar på telefonen, men det är åtgärdat nu!

keep calm and let it scrape
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
15 maj 2013 · 3 519 Inlägg

kokkaburra skrev:
http://www.blocket.se/sodermanland/Golf_4_1_6_47141761.htm?ca=8&w=2 Piratkopia? smile

Haha, vilken jävel tongue
Dock tycker väl jag att min ser bättre ut cool

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
15 maj 2013 · 3 519 Inlägg

saftarN skrev:
kanske var jag (A) jag råkade trycka fel med mina feta fingrar på telefonen, men det är åtgärdat nu!

Nope, inte du smile

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
kokkaburra
15 maj 2013 · 99 Inlägg

Mr_M_ skrev:

kokkaburra skrev:
http://www.blocket.se/sodermanland/Golf_4_1_6_47141761.htm?ca=8&w=2 Piratkopia? smile

Haha, vilken jävel tongue
Dock tycker väl jag att min ser bättre ut cool

ja där råder inga tvivel smile

Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
17 maj 2013 · 3 519 Inlägg

Inte långt till 1a Juni nu. Sthlm(s) low utställningen. Och har endel att fixa tills dess.. Tiden rinner iväg, och det skulle behövas bra väder med sol och värme några dagar så jag kan vara ute och hålla på!

https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-ecdf427edc71077b53abb97b99ebe164.jpg

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
20 maj 2013 · 3 519 Inlägg

Bild från Örebro Street Meet i lördags.
Fotot taget av Micke.

https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-c415b5882075eb9b276443fd87891fc8.jpg

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
20 maj 2013 · 3 519 Inlägg

Snackade lite med sponsorn om min färg på bilen.. Den är ju en jävul att tvätta! Men så är det ju med vita bilar, dock är det ju lättare med en lackad vit bil än dippad att hålla ren. Så jag snackade lite med honom om att byta färg framöver och det var inga problem, "för bilen ska ju synas" citerat från vad han skrev big_smile
Jag vet redan nu vad jag vill ha för färg!

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
20 maj 2013 · 2 322 Inlägg

Mr_M_ skrev:
Snackade lite med sponsorn om min färg på bilen.. Den är ju en jävul att tvätta! Men så är det ju med vita bilar, dock är det ju lättare med en lackad vit bil än dippad att hålla ren. Så jag snackade lite med honom om att byta färg framöver och det var inga problem, "för bilen ska ju synas" citerat från vad han skrev big_smile
Jag vet redan nu vad jag vill ha för färg!

blå eller någon av camo färgerna big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang