fy fan säger jag bara (känsliga tittare kanske inte ska se denna film)

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
16 oktober 2006 · 5 753 Inlägg

asså hur i helvete kan folk behandla hundar så där mad    visst endel hundar kanske är hemlösa men va fan inte ska dom behöva lida så här mad ... blir så jävla förbannad när jag ser hur hundar runt om i världen blir behandad osv...  mad 

fy fan va synd de är om dom här hundarna

asså äre bara jag som blir så jävla förbannad så de känns som jag ska koka när man ser nått sån här??

http://media.putfile.com/An-American-Hero-The-Pit-Bull

mad mad mad

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Burken Utanlem
16 oktober 2006 · 895 Inlägg

finns mkt att vara arg på... men vad hjälper det...

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
_HITMAN_ BILGLASMÄSTARE
19 oktober 2006 · 92 Inlägg

Orkade inte titta mer änn på dom första fem bilderna. Blir riktigt (ledsen) förbannad av att se dom.

***hitman***
pacco
19 oktober 2006 · 135 Inlägg

Usch vilken hemsk film!!!

Finns så många människor som inte borde ha djur.

Synd att det inte finns hårdare straff!!!

THEBADGUY Gorgilus addictus
19 oktober 2006 · 4 736 Inlägg

usch! Fy fan! Att de verkligen finns folk som gör så! De är fan sjukt! Nej mer fängelse straff på sånt!

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Hee-Maan
19 oktober 2006 · 3 113 Inlägg

herregud fan vad jag e förbannad nu.. måste bara gå ner och kela med min hund i timmar

Semper Fi
Chrillee House/Trance diggare
19 oktober 2006 · 287 Inlägg

Slutade titta på sånt där för flera år sen, blir alltid så jäkla upprörd, arg och ledsen. Klarar inte av att se på det, speciellt inte när man själv har en egen hund.

Förstår inte hur vissa människor tänker.

mr_loffe
19 oktober 2006 · 272 Inlägg

Förstår redan på texten om filmen att jag inte ska titta på det. Djurplågeri är det lägsta som finns.

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
19 oktober 2006 · 1 852 Inlägg

jag gillar filmens andra hälft smile

men som sagt... vi människor är så jävliga ibland alltså sad

man lever bara en gång så lev väl!
ghost_boy83 CREW
19 oktober 2006 · 2 594 Inlägg

sjukt orka inte se hela filmen,vet i flera länder behandlas hundar som mat,skade djur mm
vet flera av mina polare som tagigt hit härrelösahundar från andra länder

Isröd
19 oktober 2006 · 301 Inlägg

Blir så jävla less man skulle ta människorna som gör så här och sätta en kula i vardera knä skål och pussa en uppretad dobermann på dem jävla tattare!.

JAG BLIR SÅ JÄVLA SUR!

Toppfarten skiter väl jag i, det är hur snabbt man kommer dit som man vill åt!
Malmoe SSS -12
20 oktober 2006 · 3 217 Inlägg

För i helvete!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
20 oktober 2006 · 1 852 Inlägg

en uppmaning till alla: spola fram 2/3 av filmen och den blir genast mycket bättre!

man lever bara en gång så lev väl!
bmwpuff
20 oktober 2006 · 80 Inlägg

fy fan det är så det gör ont i kroppen att titta på den, djurvän som man e klarade inte mer än knappt 1 min, det sätter djupa sår ........

Saab 9-3 (2000)
Nissan 200sx S15 "Kazama" (2000)
timnordlof
20 oktober 2006 · 798 Inlägg

Vet inte om man vågar se det här!! Vad händer i filmen??

Turbo_Erik
23 oktober 2006 · 526 Inlägg

timnordlof skrev:
Vet inte om man vågar se det här!! Vad händer i filmen??

Jag vill inte heller titta sad
Räcker med alla kommentarer..

Senast redigerat av Turbo_Erik (23 oktober 2006)

a_wingard73 Pedant med passion för bankörning
29 oktober 2006 · 113 Inlägg

Efter långt om länge beslutade jag mig för att se filmen. Önskar att dessa människor som behandlar djur på detta sätt kunde avlivas på ett mkt smärtsamt sätt! En människa som plågar djur har enligt mig inte rätt till livet!

BMW ///M-Power - När du älskar att köra!
MalZonCossie
29 oktober 2006 · 121 Inlägg

Kan säga att jag har sett värre filmer än de där, min förra tjej var me i massor me sånadära rädda djur orginisationer, fy fan säger jag bara! De e fan precis vad man klarar av i vissa situationer.. Om man bara kunde göra nåt.. Visst, skänka en hundring eller något, men vad gör det i längden?!

MVH Jonas

Ford Sierra RS COSWORTH 4x4 "Bästa Tuningcar 2015" (1991)
hyperion
30 oktober 2006 · 305 Inlägg

Har läst kommentarerna och kommer absolut inte se denna, gör jag det så blir jag säkerligen bara förbannad och ledsen och springer ut skrikandes och letar efter nån djurplågare att ha ihjäl!

Honda S2000 (2000)
BMW 330XD (2009)
_JoCCeV TVT Member
30 oktober 2006 · 377 Inlägg

fyy fan... förstår inte hur någon kan behandla ett djur så illa... förstår inte att det finns folk som kan låta sitt djur gå igenom detta.. sånna här saker skulle straffas betydligt hårdare än dom gör... men hur fan ska man kunna få någon som kan göra så här mot ett helt oskyligt liv att förstå! det går inte... inte på laglig väg iallfall... nae strängare regler mot djur plågeri!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang