Ja tanken är ju god med dammsugare som suger upp sanden igen. Den gick på 13500+moms. Har man användning för den så är det ju värt det.
ja jag håller med, man får helt enkelt kolla upp lite nogrannare vad de kostar och lämna iväg och jämföra på de viset skulle jag tro, det visar sig hur de blir, ett jävla skit att det ska dra sig mot vintern nu så man begränsar slipmöjligheter och dylig utomhus. men man får lösa de på bästa sätt kan ja tänka mig
går ju ta bort så den inte suger upp sanden då blästrar det mkt mkt bätre suger när de ska gå att återanvända sanden direkt till tanken bätre ha en stor presening + vägar och soppa upp de
går ju ta bort så den inte suger upp sanden då blästrar det mkt mkt bätre suger när de ska gå att återanvända sanden direkt till tanken bätre ha en stor presening + vägar och soppa upp de
Ja de är nog bättre med en vanlig bläster tank en de där med damsugare. Får suga lite till på hur det blir. Lägger allt krut på ramen först :-)
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 583 Inlägg
23 september 2013
Jackson_ skrev:
cheva_raggare skrev:
Ja de är nog bättre med en vanlig bläster tank en de där med damsugare. Får suga lite till på hur det blir. Lägger allt krut på ramen först :-)
tack för inspriationen du gav idag, skönt att se att du snart är klar med bilen
tack för inspriationen du gav idag, skönt att se att du snart är klar med bilen
haha insperationen kan ja bjuda på men klart de är de långt ifrån du lär få fingrarna ur nu så de blir nått för dig vet du !
Gårdagen höll jag på att gjorde ett nytt täcklock bakom sopparpumpen. Då thailändska plåten som satt där hade börjar på flagna och såg allmänt dassig ut.
Den gammla täckplåten dög till att agera mall.
Sedan gjorde jag lika dant med växelföraren nere på lådan, skar ut en bit som jag tyckte såg någorlunda ut, gjorde några extra hål i den för det är vell de som är mordent idag förstår ja:p
Gårdagen höll jag på att gjorde ett nytt täcklock bakom sopparpumpen. Då thailändska plåten som satt där hade börjar på flagna och såg allmänt dassig ut.
Sedan gjorde jag lika dant med växelföraren nere på lådan, skar ut en bit som jag tyckte såg någorlunda ut, gjorde några extra hål i den för det är vell de som är mordent idag förstår ja:p
Tackar. På tanke på hur min bil ser ut gemfört med din så är de nå fel om ja inte blir klar före dig, om ja blir klar vill säga! Men jag jobbar på de ;-)