Hittade denna pärla på blocket och nu ser vi väl vars det slutar :) Med en MASSA bilder! Ni vill väl se va som blir gjort! :p Nu står det mest på listan att få igång den och regbesikta så den går att känna på lite under vintern,... Visa mer
Jo kändes som lite så då jag enbart ska ha 1600 motorn inne ett tag för sedan registrera in den med annan motor så känns det som att jag bygger tändnings och laddningsdelen för att kunna göras om sen så kan jag ju likväl göra så hela elsystemet blir lätt hanterat med snabbare kontakter och uppbyggnad
Tackar! Är ju äntligen nöjd nu.. Är ju bara tredje elsystemet jag bygger i denna nu
Märker själv att jag är lite av en som bygger samma saker flera ggr då jag aldrig blir nöjd :s Nu ska stolsfästena byggas om, men dom ser ju för jävliga ut så :p
Lite mer kablar men nu även med blinkers relä och ljusrelä, vad tycks om placeringen?
Sen har jag varit jätte duktig med att märka upp alla kablar direkt dom dras, men sen kom den här jävlas fram... Den blev märkt som detta då tills vidare