Inför: STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF ÄR TILLBAKA 27 APRIL 20.00

kardanknuten
28 april 2013 · 32 Inlägg

Nisse_Jarnet skrev:

kardanknuten skrev:
Väldigt trevlig kväll. Förbannat massa gummirök.

Dock gillade jag inte att folk drog på nå så inåthelvete där vid MAX där det var knökfullt med folk. Att inte nån blev påkörd där var ett jävla under.

Och att nån idiotjävel hade pyst ut luften ur ett hjul på bilen var ju också skitskoj när man inte hade nå reservhjul.

Var ska dom dra på då? Folket får väl tänka med hjärnan och inte stå mitt i vägen?

mrpalmer skrev:
Schyst träff! Men fan att folk inte kan hålla sig ifrån att supa å sprätta ner andras bilar. Fick min bil nersprätt av en äcklig 740.

Parkeringen är för liten för detta typ av evenemang nästan wink

Ja sånt där är inge kul sad Börna gärna med använd hjärnan först.

En vettig förare ska väl kunna bedömma att det inte är helt lämpligt att stampa full gas när dom ser att det är packat med folk vid och på vägen?  Och JA det är jävligt korkat av publiken att stå och drälla mitt på vägen..

Själv så var det nära att jag blev påkörd av ett mongo på motorcykel när jag gick på övergångsställe och hade grön gubbe..

Nissan King Cab 4x4 Diesel "King Kong" (1989)
kardanknuten
28 april 2013 · 32 Inlägg

Nisse_Jarnet skrev:

kardanknuten skrev:
Väldigt trevlig kväll. Förbannat massa gummirök.

Dock gillade jag inte att folk drog på nå så inåthelvete där vid MAX där det var knökfullt med folk. Att inte nån blev påkörd där var ett jävla under.

Och att nån idiotjävel hade pyst ut luften ur ett hjul på bilen var ju också skitskoj när man inte hade nå reservhjul.

Var ska dom dra på då? Folket får väl tänka med hjärnan och inte stå mitt i vägen?

mrpalmer skrev:
Schyst träff! Men fan att folk inte kan hålla sig ifrån att supa å sprätta ner andras bilar. Fick min bil nersprätt av en äcklig 740.

Parkeringen är för liten för detta typ av evenemang nästan wink

Ja sånt där är inge kul sad Börna gärna med använd hjärnan först.

En vettig förare ska väl kunna bedömma att det inte är helt lämpligt att stampa full gas när dom ser att det är packat med folk vid och på vägen?  Och JA det är jävligt korkat av publiken att stå och drälla mitt på vägen..

Själv så var det nära att jag blev påkörd av ett mongo på motorcykel när jag gick på övergångsställe och hade grön gubbe..

Nissan King Cab 4x4 Diesel "King Kong" (1989)
MeepMeep Finraggare
29 april 2013 · 2 381 Inlägg

Well, förra vändan vägrade jag att slå på när folk som packade mot bilen vilket resulterade att i ett blockmongo slog näven i huven och vrålade "BÖRNA DÅ SA JAG"...

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Dirtymike
29 april 2013 · 1 532 Inlägg

kameramannen skrev:
Well, förra vändan vägrade jag att slå på när folk som packade mot bilen vilket resulterade att i ett blockmongo slog näven i huven och vrålade "BÖRNA DÅ SA JAG"...

Baa ut o slå näven i plytet på en sån person.

Ingen förutom jag skadar min bil kosmetiskt ialla fall

Jeep J20 (1978)
Zorz Touch by U
29 april 2013 · 910 Inlägg

Vi i TM Racing och på Touch by U Tackar för en mycket trevlig träff! smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Hakar
29 april 2013 · 3 Inlägg

Tack för en jäkla skön och lyckad träff!

Om det nån som har tagit lite schyssta bilder på min vita evo 6 (stod bredvid en mörkgrå skyline r32) får ni gärna dela med er bilderna till mig smile

BMW X6 "BIGBOSS" (2008)
BMW 3 serie coupe "M-optik" (1992)
DeMpA9
29 april 2013 · 69 Inlägg

Sjukt jävla mkt folk åh hur kul kväll som helst!! tack till dom som kunde ordna detta evenemang big_smile åh om de va nån som fick nån bild på min röda e39 M5:a får ni gärna dela med er wink

BMW E39 M5 (1999)
Jayson77
29 april 2013 · 45 Inlägg

Hejsan!!!!

Alla som gnäller för vara nog, Ni fick ju en festligt bilträff någonsin och det kanske bara från början kommer fler träff
de som är fulla och kunde bära upp sig själv för skylla själva men som sagt alla fester som man varit med nånstan kan bli en olyckhändelse och de som kör snabb och börna det får man absolut göra det är din bil och du bestämer själv vad du än gör, Blir nåt olyckhändelse får man skylla själv att man inte vad försiktigt..


spelar inte står roll det vara rollar på.............. Tack för härligt kväll... Tar med gärna disco buss det var kul sist med höd ljud på... Cio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Saab 900 "2fast4u" (1997)
wadde Tryck och pys-åka
29 april 2013 · 884 Inlägg

Jayson.
Du kan ha lite rätt i att det gnälls lite mycket på forum ibland, och man kan peka på att man borde ta tag i folk som inte beter sig på plats. Som en tillsägelse när nån gör nått, på direkten.

Men det är tyvärr inte så enkelt att man får skylla sig själv om man var oförsiktig och det smäller bland massa folk sådär så KOMMER andra mäniskor att bli drabbade. Det är lite därför som tjatet går såhär efter, för vissa av oss vet vad riktigt läskiga konsekvenser det kan bli av bilar som kommer ur kontroll, med mäniskor inblandade.
Typ det som poliser alltid drar när man blivit stannad och det "gick lite fort".
Det finns mycket sanning i det. När en olycka händer så går det så fort att ingen hinner fatta det.

Det är nödvändigtvis inte latjandet och burnandet i sig som vissa av oss är emot, utan HUR och VART samt NÄR man gör det.

Själv så ger jag mig inte in i specifikt hur det gick till nu sist i barkaby, för jag var inte där. Medvetet val sen erfarenheter föregående säsong. Tyvärr. Lite kan jag väll erkänna att jag inte gillar för stora folkmassor också.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
Jayson77
30 april 2013 · 45 Inlägg

Hallo!!!!

Hör Ni Ordna En Bilträfff På Varborg? Det Bruka Bli Nåt Race I Älvsjö Och På E4. Det Hände Varje År Men Vet Ej Om Det Blir Nåt Idag Eller Ikväll´skicka Gärna Info Om Det Skulle Dyka Upp Nåt Event. Väldigt Uppskattad.. Tack För Tipsen!!! Ha En Trevligt Varborg Även Om Det Kan Bli Dålig Väder....

Saab 900 "2fast4u" (1997)
Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
30 april 2013 · 1 177 Inlägg

Lås tråd tack, hänvisar till eftersnackstråden!! Mvh Andro CREW

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
MeepMeep Finraggare
30 april 2013 · 2 381 Inlägg

Jag fixar en trådlåsning lätt:

Fan vad tufft med träff. Värsta rejset efteråt - alltså STREETRACE, sånt man inte får prata om på garaget för då låser de trådarna. Jäklar vad vi körde STREETRACE.

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
30 april 2013 · 14 006 Inlägg

Jayson77 skrev:
Hallo!!!!

Hör Ni Ordna En Bilträfff På Varborg? Det Bruka Bli Nåt Race I Älvsjö Och På E4. Det Hände Varje År Men Vet Ej Om Det Blir Nåt Idag Eller Ikväll´skicka Gärna Info Om Det Skulle Dyka Upp Nåt Event. Väldigt Uppskattad.. Tack För Tipsen!!! Ha En Trevligt Varborg Även Om Det Kan Bli Dålig Väder....

VALBORG kanske??

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Johannesh
1 maj 2013 · 58 Inlägg

Jayson77 skrev:
Hallo!!!!

Hör Ni Ordna En Bilträfff På Varborg? Det Bruka Bli Nåt Race I Älvsjö Och På E4. Det Hände Varje År Men Vet Ej Om Det Blir Nåt Idag Eller Ikväll´skicka Gärna Info Om Det Skulle Dyka Upp Nåt Event. Väldigt Uppskattad.. Tack För Tipsen!!! Ha En Trevligt Varborg Även Om Det Kan Bli Dålig Väder....

Stor bokstav använder man vid ny mening, efter punkt, på namn och liknande, inte i början på varje ord. smile
Och streetrace blev det igår iallafall men går inte in på detaljer om man inte får snacka om sånt här. smile

Senast redigerat av Johannesh (1 maj 2013)

Volvo 744 (1990)
Maiz
4 maj 2013 · 60 Inlägg

INSTÄMMER!

wama skrev:
Tog med mig mina barn som skulle få se fina bilar och trevliga människor men åkte hem redan vid kl 22. Barnen undrade om det var nåt fel på vissa typer som var där. Jag syftar på alla idioter som satt i bagageluckor och på bilar och betedde sig som drägg och skräpade ner. Det låg burkar och flaskor på vägen där bilarna burnade. Finns det så lite i hjärnan att man inte kan räkna ut vad som kan hända om en bil kör på en flaska eller burk med så mycket folk omkring??? Till och med min dotter på 9år förstår att man inte ska skräpa ner och bete sig som folk!!!!
Sådana typer av människor kan stanna hemma nästan gång så får resten av normalt folk en trevlig bil träff som det var menat från början. Bara vad jag tycker....

Behandla andra som du själv vill bli behandlad =D
BMW 330Ci M "M-sport 2" (2001)
BMW 525IM (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang