Polarn ville ha hjälp med nya bilen igår. Så när han var fullt upptagen igår så pillade jag lite med min.
Köpte ju smoke film för att dra på på lysena, gick inge bra alla och fick hiva filmen. Så tonade blinkersena istället och satte dit mina fina dekaler :-) http://i50.tinypic.com/11j9elh.jpg
Tack för mig!
Är det en fet repa man ser på bilden eller ?? Eller kanske bara är skit ser ja nu
Haha nej då det är bara skit! Var och besökte en kompis i hans garage och det var lervälling fram till garaget :-)
Idag har jag sattit på sommarfälgarna! Ska bli spännande att se hur det går då jag satte 245orna i fram!
Sjukligt nöjd! Ska satsa på speedparts grillen och toning här snarast! Lyfter nog rejält :-)
Vackert!
Jag måste också ta och slänga på sommardäcken nu, men blev lite osäker igår när det snöade som om det vore december.... Se till att betala in STCS-avgiften så du kan utnyttja alla shyssta rabatter.
Men hur kunde du misslyckas med toningen till stålkastarna?!
Jo du putte. Trodde jag kunde vara utan såpavatten och bara värma men gick sig inte STCS har jag betalat in men tar ju en stund för den att gälla
Aah jag förstår, tur att filmen är billig då ^^
Jo, tog ett tag innan man fick hem sina medlemspapper
Hur blir det med trimning då? Något specifikt planerat inom den närmsta tiden?
/P
Jo då! Väntar i princip bara på medlemskapet så jag får lite rabatt. Sen så ska det inhandlas komplett Steg 3 "plus" så jag får med downpipe. Blir etanol också
Jo då! Väntar i princip bara på medlemskapet så jag får lite rabatt. Sen så ska det inhandlas komplett Steg 3 "plus" så jag får med downpipe. Blir etanol också
Trevligt! Men glöm inte att lägga undan 12.000 eller 7 om du gör det själv, för ett kopplingsbyte senare
Trevligt! Men glöm inte att lägga undan 12.000 eller 7 om du gör det själv, för ett kopplingsbyte senare
Var tvungen att ta lite nya bilder som bilen ser ut nu och uppdatera på garaget! Vart med mobilen dock men har redigerats i efterhand på datorn! Här kommer dom!
Kommer ta nya bilder antagligen hela sommaren så kommer uppdateras på garaget rätt ofta!
Riktigt najs bil Har en likadan fast 03a, vart fick du tag i Saabprojektorerna och hur installerade du dom? Jag blev sugen på dom också
Jag köpte mina på Elmia. Finns dock att köpa lite varsomhelst. Dock billigast på ebay :-)
Jag snodde monteringsidén från en annan snubbe. Han hade borrat hål i glaset till lampan i dörren :-) Så tar man bort den gamla lampan bara. Smidigt med utrymme också inne i dörren :-)
Riktigt najs bil Har en likadan fast 03a, vart fick du tag i Saabprojektorerna och hur installerade du dom? Jag blev sugen på dom också
Jag köpte mina på Elmia. Finns dock att köpa lite varsomhelst. Dock billigast på ebay :-)
Jag snodde monteringsidén från en annan snubbe. Han hade borrat hål i glaset till lampan i dörren :-) Så tar man bort den gamla lampan bara. Smidigt med utrymme också inne i dörren :-)
Okej, Får börja leta. Jaha jo det låter smidigt.
There are two things you can´t take back. Bullets out of your gun and words out of your mouth
Har idag påbörjat ombyggnationen av bakspoilern! Blir ju twinpipe så då måste vi ta upp ett hål på andra sidan! Har även fått hjälp med att börja byta spridare och sätta i hela trimkittet! :-) Så om en vecka kan vi kanske köra på etanol! Hihihihi!
Ni får inga bilder nu utan gör en större bilduppdatering när jag är klar!