Fick lite gjort idag Vart rättså varmt idag så gick ut och tog ner framvagnen. Blir att blästra och måla allt. Sen i med nya bussningar. Är polyuretan något att satsa på eller ska man köra original ?
Nu blir jag lite förvirrad här.. Grejerna du har laddat upp innan t.ex vid ett tillfälle 2011 dedär me bromsarna. Men har det gått över till nutid nu? :p
Nu blir jag lite förvirrad här.. Grejerna du har laddat upp innan t.ex vid ett tillfälle 2011 dedär me bromsarna. Men har det gått över till nutid nu? :p
Bromsarna gjorde jag 2011 japp motorn är också klar just nu men kommer mer bilder på den men de 2 bilderna jag laddade upp idag är tagna idag
Bromsarna gjorde jag 2011 japp motorn är också klar just nu men kommer mer bilder på den men de 2 bilderna jag laddade upp idag är tagna idag
Fick lite gjort idag också Blästrade av insugen och trycktestade dom. Självklart var det små hål så kladdade på lite lim och sen på med färg Började även skrapa hjulhusen fram. inte klart än.