Pedalskoning - Volvo V70/S60

Down_
25 februari 2013 · 145 Inlägg

Jag har letat ett tag efter snygga pedaler till min manuella Volvo V70N som är lagom diskreta (Ungefär som R-Design) men jag hittar ingenting som jag tycker är värt att satsa på!

har sökt på internet, här på forumet och på diverse andra sidor. Jag vill allra hellst ha någonting modellanpassat och är inne på att modifiera själva metallen/plasten så att VOLVO's R-Design pedalset passar.

Vad har ni som har Volvo V70N / S60 gjort med era pedaler? Någon som har några bra att tipsa om som jag missat?

Uppskattar svar!

Med Vänliga Hälsningar, Simon

Volkswagen Caddy "W-Design" (2012)
partyvan
25 februari 2013 · 1 071 Inlägg

Knalla in på volvo och beställa hem nya r-design?

Onödigt inlägg^^
Volkswagen Caddy "Caddylack" (1996)
Down_
25 februari 2013 · 145 Inlägg

partyvan skrev:
Knalla in på volvo och beställa hem nya r-design?

De passar ej utan modd! Och jag vet inte exakt hur mycket modd. Tänkte kolla på det imorgon på pappas -13.

Volkswagen Caddy "W-Design" (2012)
spokenratt
26 februari 2013 · 3 860 Inlägg

Nooze eller vad dom heter sålde till automatare, fanns på realcar förr, då frågade jag dom ifall dom skulle få till manuell och svaret var då ja, 1 år senare.. fortf ingen produkt men jag vet inte hur det ser ut idag.. Sam, har inte dom?? samstefansson alltså...

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech
Down_
26 februari 2013 · 145 Inlägg

spokenratt skrev:
Nooze eller vad dom heter sålde till automatare, fanns på realcar förr, då frågade jag dom ifall dom skulle få till manuell och svaret var då ja, 1 år senare.. fortf ingen produkt men jag vet inte hur det ser ut idag.. Sam, har inte dom?? samstefansson alltså...

De har, men det ser ut att vara universal plus att om man ska ha fotstöd + skoning kostar det 3400:-. Lite väl maffigt tycker jag personligen då de inte var så jävla snyggt!

Volkswagen Caddy "W-Design" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang