Angående: Bilträff vid ica maxi Fulun 27/4 kl18

F7
1 maj 2013 · 72 Inlägg

I Borlänge så finns de Donken vid Kupolen träffas å käka samtidigt , Biltema , Maximgrillen å bredvid finns de en pizzeria den som vill ha , ligger mitt i centrum .
Annars  Rättvik mitt i centrum mat å för den som vill bada så har vi ju Siljan för den som vill bada wink
Är väl lite jag kan komma på nu :-)

MxKrus
1 maj 2013 · 530 Inlägg

Kommer bli en träff nu på lördan vid kupolen om folk är intreserade smile

https://www.facebook.com/events/3268239 … tif_t=like

Lika bra att hålla käft och låta folk tro att man är en idiot än att öppna käften och bevisa att dom har rätt.
Mitt projekt! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=183794
Opel Corsa B "Ägget" (1993)
Cataclysm Söker sponsorer :)
2 maj 2013 · 208 Inlägg

Fasen, fastnade in min skyline på bild? ^^.

Det med plats får man väl spåna vidare på.. alla förslag är väl bara att komma med, så får man komma överens om något smile

Nissan SKYLINE R33 GTS-25T "Spec 1.5" (1995)
Honda CRX "Lil Rusty" (1989)
Edd0z Junior.
2 maj 2013 · 292 Inlägg

Där uppe vid Swedol och Ö&B och de andra affärerna är inte det ett ställe som skulle kunna funka? smile

Never underestimate another car, You don't know what's under the hood.
simonfalun Mångfifflare
2 maj 2013 · 299 Inlägg

Risken med att ha det på för stora ytor är att det blir olika grupperingar, är det lite trängre så måste alla packa ihop sig. Rätt? Fel?

BMW 525iT "E61" (2005)
Land Rover Discovery I "Grumpy" (1991)
Putte318
2 maj 2013 · 153 Inlägg

Jo det är sant med för stora ytor men isf får vi bestämma vart vi ska parkera smile

Dodge Dart (1963)
Volvo S60 (2002)
Tyfors Svetsare
2 maj 2013 · 1 149 Inlägg

känner ganska dåligt me bil folk här omkring men me mindre yta så kan ju risken va att fler börjar tala. större så umgås bara dom som känner varann, bruk tyvärr bli så .

(Bara fantasin sätter gränserna)
BMW E39 (2003)
Opel Manta GSI 2.4L "Ty ligan" (1986)
Djo
3 maj 2013 · 10 157 Inlägg

Tyfors skrev:
känner ganska dåligt me bil folk här omkring men me mindre yta så kan ju risken va att fler börjar tala. större så umgås bara dom som känner varann, bruk tyvärr bli så .

Har du faktiskt rätt i kanskle vi ska köra på många mindre träffar istället ?

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Tyfors Svetsare
3 maj 2013 · 1 149 Inlägg

Djo skrev:

Tyfors skrev:
känner ganska dåligt me bil folk här omkring men me mindre yta så kan ju risken va att fler börjar tala. större så umgås bara dom som känner varann, bruk tyvärr bli så .

Har du faktiskt rätt i kanskle vi ska köra på många mindre träffar istället ?

nja kanske inte små träffar men mindre plan så man står tätare kanske hjälper, men får ju int va för litet heller menar man ska ju ta sig ur bilarna oxå utan att slå i den brevi. klart man kan tala utan att repa biln brevi :-D

Senast redigerat av Tyfors (3 maj 2013)

(Bara fantasin sätter gränserna)
BMW E39 (2003)
Opel Manta GSI 2.4L "Ty ligan" (1986)
Djo
4 maj 2013 · 10 157 Inlägg

Tyfors skrev:

Djo skrev:

Tyfors skrev:
känner ganska dåligt me bil folk här omkring men me mindre yta så kan ju risken va att fler börjar tala. större så umgås bara dom som känner varann, bruk tyvärr bli så .

Har du faktiskt rätt i kanskle vi ska köra på många mindre träffar istället ?

nja kanske inte små träffar men mindre plan så man står tätare kanske hjälper, men får ju int va för litet heller menar man ska ju ta sig ur bilarna oxå utan att slå i den brevi. klart man kan tala utan att repa biln brevi :-D

Jojo men blir ju mindre på det viset att det inte är utspritt över hella ica maxi så jag menade. smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Tyfors Svetsare
4 maj 2013 · 1 149 Inlägg

Djo skrev:

Tyfors skrev:

Djo skrev:

Har du faktiskt rätt i kanskle vi ska köra på många mindre träffar istället ?

nja kanske inte små träffar men mindre plan så man står tätare kanske hjälper, men får ju int va för litet heller menar man ska ju ta sig ur bilarna oxå utan att slå i den brevi. klart man kan tala utan att repa biln brevi :-D

Jojo men blir ju mindre på det viset att det inte är utspritt över hella ica maxi så jag menade. smile

misstänkte att du mena så men osäker ändå därför ja skrev så hehe

(Bara fantasin sätter gränserna)
BMW E39 (2003)
Opel Manta GSI 2.4L "Ty ligan" (1986)
Djo
4 maj 2013 · 10 157 Inlägg

Tyfors skrev:

Djo skrev:

Tyfors skrev:

nja kanske inte små träffar men mindre plan så man står tätare kanske hjälper, men får ju int va för litet heller menar man ska ju ta sig ur bilarna oxå utan att slå i den brevi. klart man kan tala utan att repa biln brevi :-D

Jojo men blir ju mindre på det viset att det inte är utspritt över hella ica maxi så jag menade. smile

misstänkte att du mena så men osäker ändå därför ja skrev så hehe

Lika bra fråga än att gå undrandes wink

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Tyfors Svetsare
4 maj 2013 · 1 149 Inlägg

Djo skrev:

Tyfors skrev:

Djo skrev:

Jojo men blir ju mindre på det viset att det inte är utspritt över hella ica maxi så jag menade. smile

misstänkte att du mena så men osäker ändå därför ja skrev så hehe

Lika bra fråga än att gå undrandes wink

helt klart :-) ja ska hitta nån som kan lacka biln så vi kan åka på så många träffar som möjligt detta år utan att skämmas :-D

(Bara fantasin sätter gränserna)
Opel Manta GSI 2.4L "Ty ligan" (1986)
BMW E39 (2003)
simonfalun Mångfifflare
6 maj 2013 · 299 Inlägg

Ett alternativ för att få bättre sammanhållning på träffarna är att ha folk som vinkar in var bilarna ska parkera..? Gärna att de har reflexväst då för att utmärkas lite bättre.
Kanske ett dumt förslag, men det är iallafall ett förslag wink

BMW 525iT "E61" (2005)
Land Rover Discovery I "Grumpy" (1991)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang