3225
Sök

Ford 38 Fordoor Humpback 18 årsbil!

Hej! Jag var 16 år när jag började men nu är jag 18 och tidsplaneringen höll inte för hade inte pengar och gick bet med att hitta diverse delar, snart är projektet i full fart igen, Jag håller på att bygga en Ford Fordoor... Visa mer

Black smoke don't mean it's broke
97 651 Visningar
Uppdaterades senast 29 januari 2015
233 Inlägg
10 april 2013
Trådstartare
Hackev8 skrev:
är det 4 dörrar på den? vad kommer du ha för stolar och soffa i den sen?

Ja de är det smile om det är en 2dörrars heter dom tudor och om det är en 4dörrars heter dom fordoor wink soffan bak blir orginal eller soffan längst bak i cheva van (en som sa att det skulle passa rakt i) fram vet jag inte, något gammalt eller någon i gammal stil tongue

FRIDAY is my second favorite F word ;)

762 Inlägg
10 april 2013
Eddie-johansson skrev:
Hackev8 skrev:

Ja de är det smile om det är en 2dörrars heter dom tudor och om det är en 4dörrars heter dom fordoor wink soffan bak blir orginal eller soffan längst bak i cheva van (en som sa att det skulle passa rakt i) fram vet jag inte, något gammalt eller någon i gammal stil tongue

Kör med enhelsoffa där fram med, köp en likadan så har du en matchande inredning wink

233 Inlägg
10 april 2013
Trådstartare
Garagemuppen skrev:
Eddie-johansson skrev:
Hackev8 skrev:

Kör med enhelsoffa där fram med, köp en likadan så har du en matchande inredning wink

Hehe ja vi får väll se! men jag tycker att de är jobbigt att köra med soffa fram, vi får väll se hur de blir tongue

46 Inlägg
10 april 2013
premlagd! amazon stolar?smile

233 Inlägg
10 april 2013
Trådstartare
hedvalll skrev:

Va kul tongue jag vet inte med amazon stolar.. dom är dyra att köpa, dom brukar torka i galonen så dm spricker och jag vet inte om dom blir så snygga i bilen.. MEN tack för tipset tongue folka bubbla har jag funderat på men kommer inte ihåg hur dom ser ut wink kanske inte passar dom heller? smile

762 Inlägg
10 april 2013
Eddie-johansson skrev:
hedvalll skrev:

Va kul tongue jag vet inte med amazon stolar.. dom är dyra att köpa, dom brukar torka i galonen så dm spricker och jag vet inte om dom blir så snygga i bilen.. MEN tack för tipset tongue folka bubbla har jag funderat på men kommer inte ihåg hur dom ser ut wink kanske inte passar dom heller? smile

Jag tycker att du borde ha någon form av tyginredning i den, det ger ett lite äldre intryck enligt mig. smile

46 Inlägg
10 april 2013
annars tror jag nån väldigt gammal citroen stol skulle passa fint:)

233 Inlägg
10 april 2013
Trådstartare
Garagemuppen skrev:
Eddie-johansson skrev:
hedvalll skrev:

Jag tycker att du borde ha någon form av tyginredning i den, det ger ett lite äldre intryck enligt mig. smile

Jo jag tänkte mig tyg tongue som sagt så funderar jag hur babblan ser ut smile

233 Inlägg
10 april 2013
Trådstartare
hedvalll skrev:
annars tror jag nån väldigt gammal citroen stol skulle passa fint:)

Haha nja inte min stil, jag tål inte citroén wink

43 Inlägg
12 april 2013
Bubbla har sina stolar svettsade i golvet. jobbigt att ta bort tyvärr. Men jag förespråkar också helsoffa. det är det bästa som finns enligt mig och natuligtvist utan bälte. Men ska de vara stolar så kanske ett par svarta skinnstolar från bmw kan vara nått? utan nackstöd så klart annars förstör de hela grejen med att de ska se lite äldre ut.

233 Inlägg
12 april 2013
Trådstartare
Moneyman_87 skrev:
Bubbla har sina stolar svettsade i golvet. jobbigt att ta bort tyvärr. Men jag förespråkar också helsoffa. det är det bästa som finns enligt mig och natuligtvist utan bälte. Men ska de vara stolar så kanske ett par svarta skinnstolar från bmw kan vara nått? utan nackstöd så klart annars förstör de hela grejen med att de ska se lite äldre ut.

Jaha var dom svetsade dom.. jag får väll åka till skroten och titta om man hittar några snygga tongue ja de kanske blir helsoffa i den trots allt smile vi får väll se, inte ens jag vet hur de blir wink

1 213 Inlägg
12 april 2013
Kul se det går framåt. smile

När hör en V8, då tänder på alla cylindrar :D
Bmw, Volvo & Jänkare gör livet värt att leva.
Princess of the road.

233 Inlägg
12 april 2013
Trådstartare
Lina- skrev:
Kul se det går framåt. smile

Tack så mycket, men nu går det segt.. har inte fått in vanan än, efter italien. innan så var jag i garaget 3-4timmar om dagen tongue

118 Inlägg
13 april 2013
dessa stolarna hade kanske kunnat passa? http://www.ridetech.se/2st-sportstolar- … te/15123-0
lite old school stuk på dom men så sjuukt snygga smile

233 Inlägg
13 april 2013
Trådstartare
anton_duett skrev:
dessa stolarna hade kanske kunnat passa? http://www.ridetech.se/2st-sportstolar- … te/15123-0
lite old school stuk på dom men så sjuukt snygga smile

Dom var snygga men inte till min bil tror jag smile

Bubblameck
232 Inlägg
13 april 2013
Prem lagd!

Kör man luftkylt så kan inget läcka.
Kolla gärna in min bubblarenovering: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=266960

233 Inlägg
13 april 2013
Trådstartare
MhGren skrev:
Prem lagd!

Va kul tongue

233 Inlägg
13 april 2013
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/131/130613/130613-aeab0f46a4f6cde973b6170a370340d4.jpg
Pussel tongue

233 Inlägg
13 april 2013
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/131/130613/130613-005f63cdc15fe1b5a932ee204f8089d4.jpg
Nu sitter an där tongue

233 Inlägg
13 april 2013
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/131/130613/130613-cef1cb3718818e05aca6ec3331599a19.jpg
1/2 rosthål i torpeden wink

Sök