Hur kommer det sig att Volvo 7-/940 lockar så mycket brudar?

LordLife
1 april 2013 · 998 Inlägg

steifan skrev:

LordLife skrev:
Har jag missat något när jag hade min 740? Var aldrig någon som ville åka med i den.
Fast det kanske beror lite på hur föraren ser ut också.

Du måste ha haft en j*vligt ful keps wink wink

Va är det fel på reklam keps från oljebolaget? tongue

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Evildan
1 april 2013 ·

FordRSC skrev:

Nyman1337 skrev:

FordRSC skrev:
Många tjejer har noll koll, jag hade kunnat komma i min nypolerade Saab och säga att den var ny för 3 år sedan tongue  wink

Nej. finns ingen tjej eller kille som är så blåst. Alla kan se att en 900 är en gammal bil.

Träffande en bekant i somras (som jag ej sett på ett tag), då bilen glänste. Frågade om bilen är ny. Hon trode att jag skämtade då jag sa att den är en 97:a lol Så noll koll från henne i vare fall! smile

En del bilintresserade personer oavsett kön har kanske mera koll.
De mindre intresserade som ser bilen endast som ett transportmedel kanske inte kan modellår men kan se att detär en SAAB utan att läsa emblemen.
Den totalt ointresserade säger istället "Den var röd....och blank"


En tjejkompis hamnade framför mig (bilen alltså, barntillåten text) när jag precis hämtat en Camaro Z28 genIV med en massa klistermärken och tribals påkletat inklusive kolfiberimiterade splitters och annat i mitt tycke tramsigt klafs, jag ringde henne (lite stolt medges över mitt nyförvärv) och berättade att jag ligger och puttrar bakom dig genom byn, responsen blev: jasså, har du köpt en Nissan 200? så, alla har inte riktigt koll.
Inge ont över 200sx, trevlig liten sportbil som kör 8or runt en Camaro vilken dag som helst på året.

ett under att denna tråd fortfarande håller en trevlig och korrekt ton utan personliga påhopp, väl skrivet boys.

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
1 april 2013 · 14 058 Inlägg

Evildan skrev:

FordRSC skrev:

Nyman1337 skrev:

Nej. finns ingen tjej eller kille som är så blåst. Alla kan se att en 900 är en gammal bil.

Träffande en bekant i somras (som jag ej sett på ett tag), då bilen glänste. Frågade om bilen är ny. Hon trode att jag skämtade då jag sa att den är en 97:a lol Så noll koll från henne i vare fall! smile

En del bilintresserade personer oavsett kön har kanske mera koll.
De mindre intresserade som ser bilen endast som ett transportmedel kanske inte kan modellår men kan se att detär en SAAB utan att läsa emblemen.
Den totalt ointresserade säger istället "Den var röd....och blank"


En tjejkompis hamnade framför mig (bilen alltså, barntillåten text) när jag precis hämtat en Camaro Z28 genIV med en massa klistermärken och tribals påkletat inklusive kolfiberimiterade splitters och annat i mitt tycke tramsigt klafs, jag ringde henne (lite stolt medges över mitt nyförvärv) och berättade att jag ligger och puttrar bakom dig genom byn, responsen blev: jasså, har du köpt en Nissan 200? så, alla har inte riktigt koll.
Inge ont över 200sx, trevlig liten sportbil som kör 8or runt en Camaro vilken dag som helst på året.

ett under att denna tråd fortfarande håller en trevlig och korrekt ton utan personliga påhopp, väl skrivet boys.

Ja, en del kanske inte har jättekoll!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
_Jonex_ Byggare Behm
1 april 2013 · 562 Inlägg

Det kan även vara en psykologisk grej.  Många tjejer är uppväxta med Volvo i familjen, dom känner sig då per automatik trygga i en sån bil. 
Kom ihåg att tjejer går på känslor, inte logik/realitet som vi normalt tänkande.

Långt ifrån proffs men gör det jag kan.
Sköter man saker snyggt så klarar man sig bättre, alltid.
hangman
1 april 2013 · 2 174 Inlägg

Evildan skrev:

steifan skrev:



(haha)

lol
Röd Micra K10 och Silver "poppande" Cee´d SW, raggen går i västerås.
Kul film.

Haha ett jävla april skämt!!

volvo_245_racing
1 april 2013 · 667 Inlägg

http://www.youtube.com/watch?v=v-Jl7rhM66U

Raggardrägg "LYSSNA OCH NJUT"

big_smile

Senast redigerat av volvo_245_racing (1 april 2013)

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
skutte Bilrekonditionerare
1 april 2013 · 453 Inlägg

steifan skrev:

LordLife skrev:
Har jag missat något när jag hade min 740? Var aldrig någon som ville åka med i den.
Fast det kanske beror lite på hur föraren ser ut också.

Du måste ha haft en j*vligt ful keps wink wink

Hahaha bästa citatet i den bästa tråden på länge smile

som både Saab och putsbög har jag aldrig känt igen mig så väl som när jag läser denna tråd! Skulle inte ens hjälpa om jag bodde på MC Donalds med de bilar jag har nu big_smile

MVH Rikard
svahn94
1 april 2013 · 82 Inlägg

TRUE SHIT

DKn skrev:
För att Volvo folk i regel är trevligare människor än puts-b*gar

Full gas
Knugcab
1 april 2013 · 5 111 Inlägg

Halvknäpp tråd tycker jag egentligen.
Men min teori om jag nu skall komma med någon, varför utgå från att dessa damer har något större bilintresse över huvud taget?
Det kan inte vara så att de mest bara är partysugna och att det nog festas lite hårdare i ruttna Volvobilar än vad det görs i bilar som man faktiskt känner att man har anledning att vara rädd om?

Datsun King Cab "Daisy Diesel" (1985)
Muttley
1 april 2013 ·

_Jonex_ skrev:
Det kan även vara en psykologisk grej.  Många tjejer är uppväxta med Volvo i familjen, dom känner sig då per automatik trygga i en sån bil. 
Kom ihåg att tjejer går på känslor, inte logik/realitet som vi normalt tänkande.

Tjejer är ofta också förvirrade. Har man då ingen riktig manlig förebild så kommer man alltid älska skolådor.

ekelund88
1 april 2013 · 2 656 Inlägg

o vem vill INTE ha en väl sminkad 17-19 åring med stora lökar bak i bieln o vila ögonen på ;D kom igen nu ni som säger tvärtom .. antingen är ni inte hetro eller har ni helt fel intressen i livet big_smile

Busgrabb Rejsa ?
1 april 2013 · 2 959 Inlägg

Mack skrev:

Busgrabb skrev:
Jag har seriöst med tänkt denna tanke....och det var verkligen så nu på Elima.
Sleta insparkade surföttis med fina jävla brudar i tongue
Får nog sälja M3:an, den funkar visst inte haha.

Nåt jag allvarligt har funderat på är, man ser dem ju alltid åka runt/kliva ur och så vidare - men vart fasen kliver de in i bilen?
Vart börjar resan för dem?

Ja det kan man undra?

Nä, jag får nog helt enkelt åka till donken och lägga rökare till helgen och se hur det går tongue

Autotech
BMW 335D (2008)
Busgrabb Rejsa ?
1 april 2013 · 2 959 Inlägg

ekelund88 skrev:
o vem vill INTE ha en väl sminkad 17-19 åring med stora lökar bak i bieln o vila ögonen på ;D kom igen nu ni som säger tvärtom .. antingen är ni inte hetro eller har ni helt fel intressen i livet big_smile

Precis, ska vi synas vid lokala korvmojen och göra ett försök eller? big_smile

Autotech
BMW 335D (2008)
Muttley
1 april 2013 ·

ekelund88 skrev:
o vem vill INTE ha en väl sminkad 17-19 åring med stora lökar bak i bieln o vila ögonen på ;D kom igen nu ni som säger tvärtom .. antingen är ni inte hetro eller har ni helt fel intressen i livet big_smile

Eller så har man upplevt en väl sminkad tjej som har bekräftelsebehov och inte kan välja klädesplagg för hon ska ner på ica och handla.

Man har liksom annat i livet än att stå framför spegeln i 2 timmar varje morgon  big_smile

ekelund88
1 april 2013 · 2 656 Inlägg

tkd_rille skrev:

ekelund88 skrev:
o vem vill INTE ha en väl sminkad 17-19 åring med stora lökar bak i bieln o vila ögonen på ;D kom igen nu ni som säger tvärtom .. antingen är ni inte hetro eller har ni helt fel intressen i livet big_smile

Eller så har man upplevt en väl sminkad tjej som har bekräftelsebehov och inte kan välja klädesplagg för hon ska ner på ica och handla.

Man har liksom annat i livet än att stå framför spegeln i 2 timmar varje morgon  big_smile

faaaast jag sa väl nödvändigtvis inte att du skulle ta med henne hem wink och btw hade jag aldrig väntat 2h då hade jag omedelbums kastat ut henne wink

haha Busgrabb vi kanske skulle göra ett försök big_smile ahhaha

Muttley
1 april 2013 ·

ekelund88 skrev:

tkd_rille skrev:

ekelund88 skrev:
o vem vill INTE ha en väl sminkad 17-19 åring med stora lökar bak i bieln o vila ögonen på ;D kom igen nu ni som säger tvärtom .. antingen är ni inte hetro eller har ni helt fel intressen i livet big_smile

Eller så har man upplevt en väl sminkad tjej som har bekräftelsebehov och inte kan välja klädesplagg för hon ska ner på ica och handla.

Man har liksom annat i livet än att stå framför spegeln i 2 timmar varje morgon  big_smile

faaaast jag sa väl nödvändigtvis inte att du skulle ta med henne hem wink och btw hade jag aldrig väntat 2h då hade jag omedelbums kastat ut henne wink

haha Busgrabb vi kanske skulle göra ett försök big_smile ahhaha

Haha nej men man gör väl misstag ibland.

Evildan
1 april 2013 ·

tkd_rille skrev:

ekelund88 skrev:

tkd_rille skrev:

Eller så har man upplevt en väl sminkad tjej som har bekräftelsebehov och inte kan välja klädesplagg för hon ska ner på ica och handla.

Man har liksom annat i livet än att stå framför spegeln i 2 timmar varje morgon  big_smile

faaaast jag sa väl nödvändigtvis inte att du skulle ta med henne hem wink och btw hade jag aldrig väntat 2h då hade jag omedelbums kastat ut henne wink

haha Busgrabb vi kanske skulle göra ett försök big_smile ahhaha

Haha nej men man gör väl misstag ibland.

ang att inte vila ögonen på ett spacklat närapå barn runt 17-19år, i mitt fall känns det på gränsen till pedofili, fyller 39 i år, så jag skulle kunnat varit farsa åt ngn i den åldern, har kompisar med ungar i den åldern, så nej det lockar inte alls och ändå är jag hetero.

Nyman1337 Hhehehehhest
1 april 2013 · 375 Inlägg

Evildan skrev:

tkd_rille skrev:

ekelund88 skrev:

faaaast jag sa väl nödvändigtvis inte att du skulle ta med henne hem wink och btw hade jag aldrig väntat 2h då hade jag omedelbums kastat ut henne wink

haha Busgrabb vi kanske skulle göra ett försök big_smile ahhaha

Haha nej men man gör väl misstag ibland.

ang att inte vila ögonen på ett spacklat närapå barn runt 17-19år, i mitt fall känns det på gränsen till pedofili, fyller 39 i år, så jag skulle kunnat varit farsa åt ngn i den åldern, har kompisar med ungar i den åldern, så nej det lockar inte alls och ändå är jag hetero.

Vi alla kommer bli gubbsjuka i framtiden. Vissa senare än andra

Det finns inget som gör kvinnor så vackra som alkohol och stängningsdags..
BMW E28 Turbo "M50B28" (1987)
it_mutt Avstängd
1 april 2013 · 10 388 Inlägg

Nyman1337 skrev:

Evildan skrev:

tkd_rille skrev:

Haha nej men man gör väl misstag ibland.

ang att inte vila ögonen på ett spacklat närapå barn runt 17-19år, i mitt fall känns det på gränsen till pedofili, fyller 39 i år, så jag skulle kunnat varit farsa åt ngn i den åldern, har kompisar med ungar i den åldern, så nej det lockar inte alls och ändå är jag hetero.

Vi alla kommer bli gubbsjuka i framtiden. Vissa senare än andra

Har svårt att se någon ens minimal möjlighet att finna någon dragning alls till någon som inte ens är myndig

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Snelhest Hertig
1 april 2013 · 182 Inlägg

Många väldigt härliga roliga svar, jag har fått mig en del skratt.
Tack för engagemanget.

De tre vanligaste orsakerna verkar vara:
1: Fjortisbrudar som tycker det är coolt att åka bil, få cigg och lättöl utköpt av körkortsinnehavaren.
2: Lillsyrran och hennes kompisar vill ha ett åk.
3: De som åker andra bilar än 7-/940 är torrbollar.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang