Hur kommer det sig att Volvo 7-/940 lockar så mycket brudar?

Presidento Of World
1 april 2013 · 3 331 Inlägg

vanligast jag hört är att allt annat är en "Turkbil" de ska va Volvo gärna 2-7 eller 900 serien annars är det turkbil

Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13
horbybonnen
1 april 2013 · 1 160 Inlägg

Bjacke skrev:
lite OT men är det bara jag som har reagerat på att "många" som burnar lutar sig framåt mot ratten ? ... som att det vore en moped big_smile

blir ju mindre tryck på bakhjulen så den kanske orka burna

Senast redigerat av horbybonnen (1 april 2013)

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
1 april 2013 · 14 077 Inlägg

horbybonnen skrev:

Bjacke skrev:
lite OT men är det bara jag som har reagerat på att "många" som burnar lutar sig framåt mot ratten ? ... som att det vore en moped big_smile

blir ju mindre tryck på bakhjulen så den kanske orka burna

Hehe!!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Evildan
1 april 2013 ·

it_mutt skrev:

Nyman1337 skrev:

Evildan skrev:

ang att inte vila ögonen på ett spacklat närapå barn runt 17-19år, i mitt fall känns det på gränsen till pedofili, fyller 39 i år, så jag skulle kunnat varit farsa åt ngn i den åldern, har kompisar med ungar i den åldern, så nej det lockar inte alls och ändå är jag hetero.

Vi alla kommer bli gubbsjuka i framtiden. Vissa senare än andra

Har svårt att se någon ens minimal möjlighet att finna någon dragning alls till någon som inte ens är myndig

mhm mkt svårt, det är ju omyndiga barn, känns lite
-småfet medelålders man i speedos på en strand i thailand-
usch o fy.

nu återgår vi till varför det är "lättraggat" i 7/900serien innan jag kräks på tangentbordet.

horbybonnen
1 april 2013 · 1 160 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/155/154076/154076-b05a54e32b2c409f85a7d8c19a62d767.jpg

knappt man vågar o köra o bes reserv bilen imorron .pallar inte med massa fjortisar i bilen.ps det är 740 jag syftar på

ChrilleBille Drar breställ genom McDriven
1 april 2013 · 228 Inlägg

Avundsjukan rinner över kanterna i denna tråden känns de som... wink

Nää skämt åtsido, tror de har med 2 saker att göra (som iofs redan är sagt här men endå)

1. De har nog inte så mycket o göra med bilmärke, utan kanske mera folks personlighet? så är de väl med allt. Folk vill vara med roligare folk, o speciellt fruntimmer...

2. Du kan ha roligare i "mindre fina bilar" än "Kalles" nyputsade svindyra Toyota Supra eller BMW M3. Jag vill inte heller ha massa stoll i min till synes gamla Saab, o har inte behovet av de heller.. Därför väller de inte ut massa brudar ur min bil.. smile

No dice !
it_mutt Avstängd
1 april 2013 · 10 388 Inlägg

ChrilleBille skrev:
Avundsjukan rinner över kanterna i denna tråden känns de som... wink

Nää skämt åtsido, tror de har med 2 saker att göra (som iofs redan är sagt här men endå)

1. De har nog inte så mycket o göra med bilmärke, utan kanske mera folks personlighet? så är de väl med allt. Folk vill vara med roligare folk, o speciellt fruntimmer...

2. Du kan ha roligare i "mindre fina bilar" än "Kalles" nyputsade svindyra Toyota Supra eller BMW M3. Jag vill inte heller ha massa stoll i min till synes gamla Saab, o har inte behovet av de heller.. Därför väller de inte ut massa brudar ur min bil.. smile

Givetvis får du ha vilka tankar du vill om anledningarna, men, jag måste fråga; tror du verkligen seriöst på alternativ "1" själv?

Jag har inte träffat på varje *40-människa som finns självfallet, men de jag träffat på skulle jag inte umgås med om jag så ens fick betalt för det. Men, det är kanske bara jag som har för höga krav på folk iofs

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Evildan
1 april 2013 ·

horbybonnen skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/images/155/154076/154076-b05a54e32b2c409f85a7d8c19a62d767.jpg

knappt man vågar o köra o bes reserv bilen imorron .pallar inte med massa fjortisar i bilen.ps det är 740 jag syftar på

med dom fälgarna kommer dom springa gatlopp efter dig, lås dörrarna och vad du än gör, titta inte bakåt, åk bara åk.
lycka till på billotteriet i morgon.

ChrilleBille Drar breställ genom McDriven
1 april 2013 · 228 Inlägg

it_mutt skrev:

ChrilleBille skrev:
Avundsjukan rinner över kanterna i denna tråden känns de som... wink

Nää skämt åtsido, tror de har med 2 saker att göra (som iofs redan är sagt här men endå)

1. De har nog inte så mycket o göra med bilmärke, utan kanske mera folks personlighet? så är de väl med allt. Folk vill vara med roligare folk, o speciellt fruntimmer...

2. Du kan ha roligare i "mindre fina bilar" än "Kalles" nyputsade svindyra Toyota Supra eller BMW M3. Jag vill inte heller ha massa stoll i min till synes gamla Saab, o har inte behovet av de heller.. Därför väller de inte ut massa brudar ur min bil.. smile

Givetvis får du ha vilka tankar du vill om anledningarna, men, jag måste fråga; tror du verkligen seriöst på alternativ "1" själv?

Jag har inte träffat på varje *40-människa som finns självfallet, men de jag träffat på skulle jag inte umgås med om jag så ens fick betalt för det. Men, det är kanske bara jag som har för höga krav på folk iofs

Menade såklart inte att alla som inte kör dessa bilar är otrevliga människor, skulle väl ha nämnts med.
Dock tycker jag det är fel att säga att bara för någon kör en gammal Volvo så är han/hon helt körd i huvet. Känner många som åker runt i dom, o de är inget fel på dom heller. Vet många som åker tokfina andra bilar som är riktiga nötter också.

Alla tycker uppenbarligen olika. Dock fattar jag inte varför alla trådar som startas med inriktning mot "Volvofolk", raggare osv hela tiden slutar med att alla sitter o uttrycker sitt hat mot dessa människor. Skulle ja starta en tråd om att "ja hatar alla drägg i BMW och Mercor" hade ja säkert blivit rasiststämplad och avstängd ganska fort... wink

No dice !
it_mutt Avstängd
1 april 2013 · 10 388 Inlägg

ChrilleBille skrev:

it_mutt skrev:

ChrilleBille skrev:
Avundsjukan rinner över kanterna i denna tråden känns de som... wink

Nää skämt åtsido, tror de har med 2 saker att göra (som iofs redan är sagt här men endå)

1. De har nog inte så mycket o göra med bilmärke, utan kanske mera folks personlighet? så är de väl med allt. Folk vill vara med roligare folk, o speciellt fruntimmer...

2. Du kan ha roligare i "mindre fina bilar" än "Kalles" nyputsade svindyra Toyota Supra eller BMW M3. Jag vill inte heller ha massa stoll i min till synes gamla Saab, o har inte behovet av de heller.. Därför väller de inte ut massa brudar ur min bil.. smile

Givetvis får du ha vilka tankar du vill om anledningarna, men, jag måste fråga; tror du verkligen seriöst på alternativ "1" själv?

Jag har inte träffat på varje *40-människa som finns självfallet, men de jag träffat på skulle jag inte umgås med om jag så ens fick betalt för det. Men, det är kanske bara jag som har för höga krav på folk iofs

Menade såklart inte att alla som inte kör dessa bilar är otrevliga människor, skulle väl ha nämnts med.
Dock tycker jag det är fel att säga att bara för någon kör en gammal Volvo så är han/hon helt körd i huvet. Känner många som åker runt i dom, o de är inget fel på dom heller. Vet många som åker tokfina andra bilar som är riktiga nötter också.

Alla tycker uppenbarligen olika. Dock fattar jag inte varför alla trådar som startas med inriktning mot "Volvofolk", raggare osv hela tiden slutar med att alla sitter o uttrycker sitt hat mot dessa människor. Skulle ja starta en tråd om att "ja hatar alla drägg i BMW och Mercor" hade ja säkert blivit rasiststämplad och avstängd ganska fort... wink

Ska väl då också tillägga att i min värld så är inte heller alla, i detta fall, volvoförare av samma skrot o korn, utan för min del handlar tråden om, vad jag ser som, volvoraggare. Och det var dessa jag syftade på med att jag personligen inte träffat på någon "sådan" som jag skulle umgås med ens om jag fick betalt för det.

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
ChrilleBille Drar breställ genom McDriven
1 april 2013 · 228 Inlägg

Okej smile Förstår helt o hållet.

No dice !
horbybonnen
1 april 2013 · 1 160 Inlägg

Evildan skrev:

horbybonnen skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/images/155/154076/154076-b05a54e32b2c409f85a7d8c19a62d767.jpg

knappt man vågar o köra o bes reserv bilen imorron .pallar inte med massa fjortisar i bilen.ps det är 740 jag syftar på

med dom fälgarna kommer dom springa gatlopp efter dig, lås dörrarna och vad du än gör, titta inte bakåt, åk bara åk.
lycka till på billotteriet i morgon.

tack.sommardäcken sitter på nu .så det blir kanske lite lugnare då

Germax
1 april 2013 · 12 086 Inlägg

steifan skrev:

Innehållet va ju måttligt roande, men filmredigeringen va ju klockren! Toppklass smile

it_mutt Avstängd
1 april 2013 · 10 388 Inlägg

Evildan skrev:

horbybonnen skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/images/155/154076/154076-b05a54e32b2c409f85a7d8c19a62d767.jpg

knappt man vågar o köra o bes reserv bilen imorron .pallar inte med massa fjortisar i bilen.ps det är 740 jag syftar på

med dom fälgarna kommer dom springa gatlopp efter dig, lås dörrarna och vad du än gör, titta inte bakåt, åk bara åk.
lycka till på billotteriet i morgon.




"Don't you ever say that. Stay here. Stay here as long as you can. For the love of God, cherish it."


Av någon anledning kom att tänka på det..."don't look back, for the love of God just go!" tongue

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Aga_Diff Bärs!
1 april 2013 · 3 456 Inlägg

Hahaha, Herregud.. smile

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
skanepiraten
1 april 2013 · 466 Inlägg

Humm jag har ju en 740 ^^

Volvo 740 TIC "Jenny" (1986)
kalle_kalle
1 april 2013 · 2 914 Inlägg

förmodligen partysugna tjejer, hör via kompisar att en kille har nytagit körkort, gammal baslåda som flåsar allt vad den kan och plåten skakar utav bara helvette. har en bil som dom får supa och allmänt svina ner i och killen är inte helt omöjlig att köra partysugna tjejer och vips råkar en gammal billig bil vara full av brudar, och oftast är det en RWD volvo pga lågt pris och allmänt roliga att sladda med wink

NiclasAudi
1 april 2013 · 60 Inlägg

måste nog säga att en del brudar dras till min audi :p vad ja har märkt så kollar de mer på audin än deras polares 740 sen får man ju ta o välja försiktigt så man inte får spy eller cider fläckar i bilen.

DesignByEmil Grafisk Designer
1 april 2013 · 220 Inlägg

Hahaha, härlig kvällsläsning!

En rättså vanlig anledning är att dessa förare ställer upp att köra
till tex McDonalds eller andra populära ställen, gratis.

Jag själv kör heller inte brudar på det viset (trots att jag kör en volvo)
men det är också för att jag är rädd om min bil (tråkig så att säga)
och pallar inte med ett jävla stoj i bilen där något till slut kommer gå fel haha smile
Har iofs ingen "F*ck you I drive a Volvo"-tröja och heller ingen häftig keps,
kan ju också spela en roll i det hela.

Emil Svensson
V70R -04
Grundare av
facebook.se/breakinnecksdaily
Volvo V70R AWD "Phoenix" (2004)
Bagarnn
2 april 2013 · 63 Inlägg

Roligaste tråden på länge faktiskt!

Hoppas det kommer in lite 7/940 folk som kan bekräfta/dementera påståendena!

Volvo 745 "HolmaDrift" (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang