Måste ha tag på en svets nu, de går inte utan längre. Vill ha en mig/mag, Lägger MAX 5000:- Då är frågan vilken man ska välja.. Kommer framförallt svetsa på bilen.
beror ju på vad du ska svetsa för något. esab svetsen är ju "svagare" än både biltemas och bimax. dock så är esab bra svetsar. och mycket lättare att fixa reservdelar till om ett par år..
beror ju på vad du ska svetsa för något. esab svetsen är ju "svagare" än både biltemas och bimax. dock så är esab bra svetsar. och mycket lättare att fixa reservdelar till om ett par år..
jo lite så ja tänkte också.. Men hur mycket märker man av att den är svagare? Ska ha svetsen till bilen som sagt, laga lite rost å sånt.
Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.
jag har en biltema 150E eller vad den nu heter, jag är jävligt nöjd, trots att jag kör med flusstråd utan gas, fast enda nackdelen som jag ser med den är att den har knappar att ställa in med, min / max och 1/2 180E har ju rattar, så den är ännu bättre.. men svagare gör ju inget när du ska svetsa bilplåt, då vill man ju ha så svagt som möjligt..!? lättare att svetsa utan att bränna igenom osv.. ta den du vill vara stoltast över (A) en biltema svets är inget man visar upp utan att ha målat om
förut va jag schitzofren, men nu mår vi bra!
airbrush rookie.. (målat t.ex min avatar)