Låt oss slippa reklam om singlar på garaget!

Mack Forum- och sitemoderator
3 april 2013 · 26 160 Inlägg

caromania skrev:

Mack skrev:

caromania skrev:
Jag tycker det är kanon! Har redan hookat upp med dussinet snygga modelltjejer mellan 18-21 redan första veckan. Jo, det funkar verkligen!!11 Har till och med glömt att köra bil så har sparat bensinpengar.

Tur man är gift..

Ja vem är inte det? Jag ser inte problemet? neutral

Stressen, haha.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Henkix
3 april 2013 · 6 737 Inlägg

får också upp sån skit, helaa jävla tiden -.-
och det är bara när ja e inne på garaget som det kommer upp, aldrig annars.

Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
Rquired Allmänt envis
4 april 2013 · 12 512 Inlägg

Med tanke på tråden om gamla Volvo och unga brudar finns det nog en målgrupp på Garaget, oavsett så tycker jag att skillnaden är hårfin ibland. Det som skiljer mellan aktuell reklam, reklam för sexsidor och reklam för bil och stylingdelar kan vara att man i det senare fallet ser ett fordon hämtat från Fast and furious filmerna någonstans bakom den halvnakna damen.

Däremot så slipper jag gärna förslagen skrivna på knackig engelska som dyker upp i PM då och då, det är säkert trevliga damer men en import från Kina eller Ryssland känns som ett allt för stort projekt.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Andromeda Rumpmas
4 april 2013 · 3 860 Inlägg

CustomSS1 skrev:
Det är egentligen synd att använda adblock på denna sida, då reklam är Garagets främsta (enda?) intäkt.
Vi gräver sakta garagets grav... ja jag använder också adblock, shame on me  cool

Ja? tongue

Då får väl Garaget skaffa ett vettigare upplägg än att som så många andra sidor slänga upp en hel drös blinkande banners så att man knappt kan koncentrera sig på att läsa inläggen. Annars skaffar folk Adblock och motsvarande. Man kan sällan tvinga folk att titta på enerverade reklam när de inte vill, utan man får vara smart istället. Om reklamen inte stör kommer folk att bry sig tillräckligt för att installera blockeringsprogram i mindre utsträckning än idag.

Garagets styrelse gräver själva garagets grav.

Senast redigerat av Andromeda (4 april 2013)

Saab 9-3 Griffin 2,0T Hirsch Biopow. "En av fem på Garaget" (2012)
Johan85 Avstängd
4 april 2013 · 1 418 Inlägg

kommer jämt dejting reklam här så fort man vart på thepiratebay bara för dom kör det som standard reklam har ja märkt:)

Johan85 Avstängd
4 april 2013 · 1 418 Inlägg

Rquired skrev:
Med tanke på tråden om gamla Volvo och unga brudar finns det nog en målgrupp på Garaget, oavsett så tycker jag att skillnaden är hårfin ibland. Det som skiljer mellan aktuell reklam, reklam för sexsidor och reklam för bil och stylingdelar kan vara att man i det senare fallet ser ett fordon hämtat från Fast and furious filmerna någonstans bakom den halvnakna damen.

Däremot så slipper jag gärna förslagen skrivna på knackig engelska som dyker upp i PM då och då, det är säkert trevliga damer men en import från Kina eller Ryssland känns som ett allt för stort projekt.

är väll bara göra det man ska sen posta hem henne i en låda med lufthål i?smile

Lina-
4 april 2013 · 1 213 Inlägg

Reklamen tar man bort själv. Har Adblock till chrome, firefox & opera. Går nog ha de tillägget till andra webbläsare med, annars finns det program att ladda ner som är effektivare än de.

När hör en V8, då tänder på alla cylindrar :D
Bmw, Volvo & Jänkare gör livet värt att leva.
Princess of the road.
Volvo 940 Turbo "Sleeper" (1992)
Lina-
4 april 2013 · 1 213 Inlägg

Putteliten skrev:
Adblock är kanske lite överdrivet, men skippa googlereklamen. Förstår inte varför hela internetvärlden ska kretsa kring google å facebook. Det är nästan lite diktatorstil, google ser allt du gör å bestämmer vad du ska titta på!

Inte överdrivet med Adblock, perfekt för dom som har slött internet då reklam i bannern segar ner så det tar längre tid för sidan att ladda utan adblock. Alla har ju inte behov av ett snabbt internet.

När hör en V8, då tänder på alla cylindrar :D
Bmw, Volvo & Jänkare gör livet värt att leva.
Princess of the road.
Volvo 940 Turbo "Sleeper" (1992)
Lina-
4 april 2013 · 1 213 Inlägg

Johan85 skrev:
kommer jämt dejting reklam här så fort man vart på thepiratebay bara för dom kör det som standard reklam har ja märkt:)

kan vara riktat reklam, som innebär att dem har köpt reklam på tpb.

När hör en V8, då tänder på alla cylindrar :D
Bmw, Volvo & Jänkare gör livet värt att leva.
Princess of the road.
Volvo 940 Turbo "Sleeper" (1992)
Johan85 Avstängd
4 april 2013 · 1 418 Inlägg

Lina- skrev:

Johan85 skrev:
kommer jämt dejting reklam här så fort man vart på thepiratebay bara för dom kör det som standard reklam har ja märkt:)

kan vara riktat reklam, som innebär att dem har köpt reklam på tpb.

får mest reklam från 24mx och netonnet här men så fort man varit på tpb så blir det dejting reklam här så deras reklam smittar nog:P

TouchOfRed Meldem
4 april 2013 · 4 137 Inlägg

Johan85 skrev:

Lina- skrev:

Johan85 skrev:
kommer jämt dejting reklam här så fort man vart på thepiratebay bara för dom kör det som standard reklam har ja märkt:)

kan vara riktat reklam, som innebär att dem har köpt reklam på tpb.

får mest reklam från 24mx och netonnet här men så fort man varit på tpb så blir det dejting reklam här så deras
reklam smittar nog:P

Samma här, Ridestore, Amazon m.m tongue
Går man inte och kollar på te.x en jacka. Sen går man över till garaget, då är exakt den jackan i reklamrutan..

Volkswagen Polo FSI "Mammas räcer" (2012)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
4 april 2013 · 14 066 Inlägg

......eller alla dessa betsajter som dyker upp hela tiden. Hur många finns det egentligen? 1000 eller........

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Johan85 Avstängd
4 april 2013 · 1 418 Inlägg

Vettemannen skrev:
......eller alla dessa betsajter som dyker upp hela tiden. Hur många finns det egentligen? 1000 eller........

/Benny

haha minst:)

Haziza87
4 april 2013 · 239 Inlägg

Va? Adblock bara smile

Honda S2000 "S2K AP1" (2003)
gamlingen
4 april 2013 · 5 198 Inlägg

Detta är ju skit enkelt... behövs varken adblock eller annat.    Låt bli å läs skiten,,,, :-)

Johan85 Avstängd
4 april 2013 · 1 418 Inlägg

gamlingen skrev:
Detta är ju skit enkelt... behövs varken adblock eller annat.    Låt bli å läs skiten,,,, :-)

den manliga synen dras till tuttar och flickor?big_smile

aaaaaaaaaa
4 april 2013 · 236 Inlägg

Johan85 skrev:

gamlingen skrev:
Detta är ju skit enkelt... behövs varken adblock eller annat.    Låt bli å läs skiten,,,, :-)

den manliga synen dras till tuttar och flickor?big_smile

Du vet väl att "flickor" innebär minderåriga tjejer?

Power is measured in dB
julles Jag rullar med stil
4 april 2013 · 344 Inlägg

håller med.. jag söker mest på fpv (det står för att du ser var du flyger,, idetta fall modellplan; helicoper mm).. och får ändå massa dejting sidor och annat dyligt.. hur kommer dig sig??

Volvo v70 (2007)
TouchOfRed Meldem
4 april 2013 · 4 137 Inlägg

julles skrev:
håller med.. jag söker mest på fpv (det står för att du ser var du flyger,, idetta fall modellplan; helicoper mm).. och får ändå massa dejting sidor och annat dyligt.. hur kommer dig sig??

Det roliga är ju att dom har värsta supermodellerna som dom visar i reklamen. Men i verkligheten är det nog inte riktigt så.. Nån smygfet oskuld istället tongue

Volkswagen Polo FSI "Mammas räcer" (2012)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
4 april 2013 · 5 092 Inlägg

Germax skrev:
Jag har aldrig varit inne på en dejtingsida i hela mitt liv och lik förbannat får jag se skiten dagligen här på garaget, så det kan ni glömma tongue

gissar istället att du är ute på tex piratebay där dom har massa sån skum reklam vilket då kanske kan bli "relaterat" om man besöker/laddar ner saker där lite då och då eller konstant, därcör syns sån typ av reklam på andra sidor oxå.

Var personligen ute på en norsk "arbetsförmedlings" site häromdan & det kom utt scstyling reklam överallt på svenska. har ett pm från carpediem någonstans tror jag om en fråga ang denna typ av reklam som ägaren av garaget.org hade utförligt förklarat hur det igentligen vad med mycket av tex sån reklam. och att givetvis får dom betalt av relevanta företag/annonser för att sprida reklam här, men då är det ju som sagt bilrelaterat.

skrev bara rakt av så hoppas folk förstår vad jag menade nu & att det inte står helt galet tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang