sen vete sjutton riktigt, måste bli en blandning av polarens 328 kompressor, flurka:s 328 tar väl putspriset och.. jaa... vet inte riktigt. jobbets x3 3.0sd (285hk) får väl bli bästa vinterbilen för tillfället.
Vad var det som var så snyggt med den egentligen ? Snyggare bilar i staden måste ni väl ha ?
Nehe verkligen inte!! Jag gillar den bilen! Den är fin, clean, går bra oxå!
hmm vet inte asså, även om ja gillar min beauty om man snackar den lilla hålan där vi bor kanske den ser bra ut ^^, men vi har ju iallafall nåra Corvetter o lite annat smått o gott här ute... Nån Impreza också
men snackar man norrköping så finns det ju riktigt fräscha bilar.. svårt att räkna upp några men vi har ju en del
Jo det är sant som du säger.. i norrköping finns det fina bilar... men i krokek är ju din Klart snyggare än ett par corvetter, eller en impreza som nästas ser orginal ut
Vad var det som var så snyggt med den egentligen ? Snyggare bilar i staden måste ni väl ha ?
hmm vet inte asså, även om ja gillar min beauty om man snackar den lilla hålan där vi bor kanske den ser bra ut ^^, men vi har ju iallafall nåra Corvetter o lite annat smått o gott här ute... Nån Impreza också
men snackar man norrköping så finns det ju riktigt fräscha bilar.. svårt att räkna upp några men vi har ju en del
Jag menade ju inte att din bil är ful men några snyggare bilar borde det ju finnas tycker man. Din bil ser helt okej ut enligt mina ögon
Syrrans killes vw http://www.garaget.org/?car=1001 Å att den sen har haft en 450 hk kompressor motor är ju inte fel heller, nya projektet är nu en 600 hk turbomotor
Jag menade ju inte att din bil är ful men några snyggare bilar borde det ju finnas tycker man. Din bil ser helt okej ut enligt mina ögon
nej nej.. ja tolkade det inte så heller hehe... men alla har sin egen smak på bilar... tur är väl det inte så kul om alla åkte runt i likadana bilar hähä // mvh
Lilla stora Charlottenberg i Värmland Porsche 996 GT2 Audi S4 Nissan 200SX S14 Mitsubishi 3000GT Honda S2000 Och min kärra sticker väl oxå ut lite från mängden
1 Ronnie Hilmersson opel manta 2 Adrian styling Vw corrado g60 3 Dennis Mollberg Saab 96 4 Torbjörn "chrom" olsson chevrolet chevelle års 70 5 Patrik Hultgren volvo amazon
Kan fylla på Vetlandalistan lite.
6 Lars Krantz Porsche 911(996) Carrera med Gt3 optik 7 Fredrik Hermansson Chevy Camaro (-69? ) 8 Tomas Andersson Honda Integra Type R 9 Jonas Andersson (bror) Nissan 200 sx Z-Edition
Listan kan göras lång, bor man i Vetlanda finns det material (Synd att bara blöjraggarna syns ute på Lördagkvällarn.. )