1573
Sök

Audi A6 - Stance | Form > function! SÅÅÅLD!!

Audi A6 som ska rulla lågt och brett - stance

Member of LowMotion
181 936 Visningar
Projektet avslutat 22 november 2013
496 Inlägg
11 juni 2013
folie?, äkta lack såklart wink

6 851 Inlägg
11 juni 2013
ToXtreme skrev:
Fan, ännu en gång håller jag med TT.. han har bra smak den där filuren big_smile

Samma blåa som Lunatics då om jag inte missminner mig? (pissdåligt närminne) Men tror nog den röda gjort sig bättre faktiskt smile

Hahaha...ja, jag vet. jag är bara helt klart BÄST!! wink haha

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
11 juni 2013
Trådstartare
ToXtreme skrev:
Fan, ännu en gång håller jag med TT.. han har bra smak den där filuren big_smile

Samma blåa som Lunatics då om jag inte missminner mig? (pissdåligt närminne) Men tror nog den röda gjort sig bättre faktiskt smile

jaa, jag tror nog dom flesta håller med TT! smile
Japp, samma som Lunatics, hade vart nice att glida runt med lunatics som storebroshan och lillebroshan..... wink hahah

Ska se om jag kan hitta rätt nyans någonstans till rätt pris! Dom flesta som tillverkar denna säljer bara till företag som köper X antal rullar hmm Men har hittat ett företag nu som jag skulle kontakta när jag hade bestämt mig! smile

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

6 851 Inlägg
11 juni 2013
haggen90 skrev:

FAIL..!tongue

6 851 Inlägg
11 juni 2013
figge_stunter skrev:
ToXtreme skrev:

Japp, samma som Lunatics, hade vart nice att glida runt med lunatics som storebroshan och lillebroshan..... wink hahah

Ska se om jag kan hitta rätt nyans någonstans till rätt pris! Dom flesta som tillverkar denna säljer bara till företag som köper X antal rullar hmm Men har hittat ett företag nu som jag skulle kontakta när jag hade bestämt mig! smile

ge mej lite tid så ska jag undersöka detta.. 30meter blir det isf. om du tror det räcker tongue haha

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
11 juni 2013
Trådstartare
TT-Avant skrev:
haggen90 skrev:

FAIL..!tongue

Då fixar du en lackerare som gör jobbet lika bra som folien blir för samma pengar som folien kostar.... wink

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

6 851 Inlägg
11 juni 2013
figge_stunter skrev:
TT-Avant skrev:
haggen90 skrev:

FAIL..!tongue

Då fixar du en lackerare som gör jobbet lika bra som folien blir för samma pengar som folien kostar.... wink

JAG?!? Näää..ja kan kanske fixa folien ju tongue

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
11 juni 2013
Trådstartare
TT-Avant skrev:
figge_stunter skrev:
ToXtreme skrev:

ge mej lite tid så ska jag undersöka detta.. 30meter blir det isf. om du tror det räcker tongue haha

Jag ger dig den tiden du behöver! big_smile 30 meter räcker helt klart, använde knappt halva till kompisens bil förra helgen wink

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
11 juni 2013
Trådstartare
TT-Avant skrev:
figge_stunter skrev:
TT-Avant skrev:

FAIL..!tongue

JAG?!? Näää..ja kan kanske fixa folien ju tongue

Ooj, citerade fel inlägg..xD Menade att haggen kunde fixa det tongue

Skickar på fb vilken folie jag vill ha! smile

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

6 851 Inlägg
11 juni 2013
figge_stunter skrev:
TT-Avant skrev:
figge_stunter skrev:

Jag ger dig den tiden du behöver! big_smile 30 meter räcker helt klart, använde knappt halva till kompisens bil förra helgen wink

ska som sagt undersöka detta åt dej. ska bara hinna med också. men ska kolla i helgen smile

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
11 juni 2013
Trådstartare
TT-Avant skrev:
figge_stunter skrev:
TT-Avant skrev:

ska som sagt undersöka detta åt dej. ska bara hinna med också. men ska kolla i helgen smile

Låter perfa! smile

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

1 140 Inlägg
12 juni 2013
Jag kan maila min kontakt i Hongkong med Figge smile

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
12 juni 2013
Trådstartare
almqvist__89 skrev:
Jag kan maila min kontakt i Hongkong med Figge smile

Ja gör de så e du bussig! smile Kollade iofs på mickes färgkarta, men hittade ingen som passade mig (förutom den mattblåa) men dom kanske har fler färger än vad färgkartan visade? smile

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

6 558 Inlägg
12 juni 2013
den röda helt klart big_smile  den e super nice smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

1 Inlägg
12 juni 2013
figge_stunter skrev:
haggen90 skrev:
Han är välidgt bra på photoshoppa wink

Tackar! Och jag tror du tänkte på att jag brukar photoshoppa en jäkla massa idéer som jag har ang bilen ;P

Kan faktiskt passa på att ladda upp 2 snabbmoddar som jag gjorde för några dagar sen

Matt-metallic blå
http://oijoij-hd.com/images/2013/06/11/ … ergBLA.jpg

Matt-metallic röd
http://oijoij-hd.com/images/2013/06/11/ … ergROD.jpg

Helt klart den röda, inte blåa!smile

357 Inlägg
12 juni 2013
Om ni ska foliera bilar så får ni gärna köra min med! wink

1 140 Inlägg
12 juni 2013
longcat skrev:

Visst för 10k, matrial ingår i priset smile

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...

357 Inlägg
12 juni 2013
almqvist__89 skrev:
longcat skrev:

kompispris då? ^^

1 140 Inlägg
12 juni 2013
longcat skrev:
almqvist__89 skrev:
longcat skrev:

kompispris då? ^^

Det är ungefär vad en firma tar, gör det själv istället, inte svårt om du har tålamod wink

357 Inlägg
12 juni 2013
almqvist__89 skrev:
longcat skrev:
almqvist__89 skrev:

kompispris då? ^^

Det är ungefär vad en firma tar, gör det själv istället, inte svårt om du har tålamod wink

Tålamod är inte riktigt min grej, får väl dippa hela bilen istället smile

Sök