2118
Sök

Audi A6 - Stance | Form > function! SÅÅÅLD!!

Audi A6 som ska rulla lågt och brett - stance

Member of LowMotion
181 915 Visningar
Projektet avslutat 22 november 2013
254 Inlägg
18 maj 2013
Looking good!, som man säger i Amerika big_smile

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
19 maj 2013
Trådstartare
FilipWelin skrev:
Fint som snus!!!

Kommer nog bli riktigt bra tillslut! smile

xaren skrev:
Looking good!, som man säger i Amerika big_smile

True true! smile

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
23 maj 2013
Trådstartare
Coilovers är ÄNTLIGEN beställda!

Förhoppningsvis kommer dom nästa vecka någon gång så man slipper stutsa runt som en galning på vägarna!

Ska även försöka få tag på ett par schletna 17-19" fälgar som jag kan ha sålänge då jag skäms när jag är ute och kör tuckat med org 15"arna xD

Hojta till om ni vet någon i närheten av gbg som har 17-19" 5x112 fälgar för en BILLIG (max 2000:-) peng.

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

1 140 Inlägg
23 maj 2013
Whop whop! fan va gööt!

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
23 maj 2013
Trådstartare
almqvist__89 skrev:
Whop whop! fan va gööt!

Aa som fan! Har tröttnat rätt hårt på att den hoppar fram! Passade även på att skruva bort stänkskydden fram idag, va rätt jobbigt ljud det också! xD

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

1 140 Inlägg
23 maj 2013
figge_stunter skrev:
almqvist__89 skrev:
Whop whop! fan va gööt!

Aa som fan! Har tröttnat rätt hårt på att den hoppar fram! Passade även på att skruva bort stänkskydden fram idag, va rätt jobbigt ljud det också! xD

Hehe gött big_smile

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...

529 Inlägg
25 maj 2013
Kul detta ska följas smile

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
25 maj 2013
Trådstartare
T-Airaksinen skrev:
Kul detta ska följas smile

Kul å höra! smile

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

57 Inlägg
25 maj 2013
grym bil, prem lagd....

//Martini

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
25 maj 2013
Trådstartare
Alexx59 skrev:
grym bil, prem lagd....

Tackar! smile

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
29 maj 2013
Trådstartare
God dagens!

Imorse backade det in en postbil på uppfarten, dom hade tydligen ett paket att leverera till mig yikes

hmm...
https://www1.garaget.org/gallery/images/84/83399/83399-45deb270c5a15c293533776c2216484b.jpg

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

357 Inlägg
29 maj 2013
Coils! big_smile
Senast redigerat av longcat (29 maj 2013)

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
29 maj 2013
Trådstartare
longcat skrev:
Coils! big_smile

alldeles rätt! ;D

Så de blir nog att montera dom ikväll skulle jag tro smile
Senast redigerat av figge_stunter (29 maj 2013)

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

529 Inlägg
29 maj 2013
figge_stunter skrev:
longcat skrev:
Coils! big_smile

alldeles rätt! ;D

Då var min gissning inte helt fel smile, alltid lika kul med hårda paket till bilen smile

150 Inlägg
29 maj 2013
Coils..=)har det på min passat..låg är det men det fina är att det får sänga 2 cm till minst men då ligget har mot marken=)haft min så låg att oljetråget har tappat lite material=)
men detta blir nog bra för dig=)
figge_stunter skrev:
God dagens!

Imorse backade det in en postbil på uppfarten, dom hade tydligen ett paket att leverera till mig yikes

hmm...
http://www1.garaget.org/gallery/images/84/83399/83399-45deb270c5a15c293533776c2216484b.jpg

Corvette

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
29 maj 2013
Trådstartare
T-Airaksinen skrev:
figge_stunter skrev:
longcat skrev:
Coils! big_smile

alldeles rätt! ;D

Då var min gissning inte helt fel smile, alltid lika kul med hårda paket till bilen smile

Ja precis! Är nog första gången jag beställde över nätet till bilen och det va verkligen inte sista gången! Beställde dom via Stanceit.se i fredags har jag för mig och jag fick dom tidigt imorse, tycker det fick fort faktiskt smile

Vette_joel skrev:
Coils..=)har det på min passat..låg är det men det fina är att det får sänga 2 cm till minst men då ligget har mot marken=)haft min så låg att oljetråget har tappat lite material=)

Låter bra! Hoppas mina coils kan sänka lika mycket då! wink Fast ska nog inte köra så lågt som jag gjort nu för den skrapar i precis över allt och jag kommer inte upp på uppfarten hemma utan att ta sats och glida på underredet :S

Men jag har iaf varit iväg och köpt nya bultar till länkarmarna idag då bultarna oftast går av när man ska byta dämparna, så nu ska det förhoppningsvis inte vara allt för stora problem att få på coilsen ikväll big_smile

En kompis skickade dessutom en "godnatt länk" till mig med fälgar på avbetalning eftersom jag tyvärr inte har råd att lägga ut en klumpsumma för fälgar varken denna eller nästa månad, så vad tycker ni, är det värt att köpa fälgar på avbetalning?? tongue

Fälgarna jag har att välja mellan finns på:
http://greenpart.nordicshops.com/

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

1 140 Inlägg
29 maj 2013
Sålänge det är räntefri avbetalning är det ju skitsamma big_smile

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
29 maj 2013
Trådstartare
almqvist__89 skrev:
Sålänge det är räntefri avbetalning är det ju skitsamma big_smile

aa jo de e ju sant! Tror det va lite ränta men att skillnaden blev 1000:-, men jag e osäker eftersom jag inte vet hur länge till jag får pengar tongue

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

150 Inlägg
31 maj 2013
Blir nog as bra.smile
figge_stunter skrev:
T-Airaksinen skrev:
figge_stunter skrev:

alldeles rätt! ;D

Ja precis! Är nog första gången jag beställde över nätet till bilen och det va verkligen inte sista gången! Beställde dom via Stanceit.se i fredags har jag för mig och jag fick dom tidigt imorse, tycker det fick fort faktiskt smile

Vette_joel skrev:

Låter bra! Hoppas mina coils kan sänka lika mycket då! wink Fast ska nog inte köra så lågt som jag gjort nu för den skrapar i precis över allt och jag kommer inte upp på uppfarten hemma utan att ta sats och glida på underredet :S

Men jag har iaf varit iväg och köpt nya bultar till länkarmarna idag då bultarna oftast går av när man ska byta dämparna, så nu ska det förhoppningsvis inte vara allt för stora problem att få på coilsen ikväll big_smile

En kompis skickade dessutom en "godnatt länk" till mig med fälgar på avbetalning eftersom jag tyvärr inte har råd att lägga ut en klumpsumma för fälgar varken denna eller nästa månad, så vad tycker ni, är det värt att köpa fälgar på avbetalning?? tongue

Corvette

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
31 maj 2013
Trådstartare
Vette_joel skrev:
Blir nog as bra.smile
figge_stunter skrev:
T-Airaksinen skrev:

Vette_joel skrev:

Lutar vääääldigt mycket åt att beställa fälgar nu faktiskt! Har dock problemet att jag behöver däck också! sad

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Sök