Hur reagerar omgivningen på "stötande" bakrutedekaler?

William
24 oktober 2006 · 178 Inlägg

Som rubriken lyder, får man rutorna inslagna om man har en "Kalle kissar" dekal eller liknande? tongue

Personligen tycker jag det är jävla kul och fyndigt när man ser sådana dekaler, men man vet ju inte hur andra reagerar?

har funderat på nån liten diskret bumpersticker men vill ju ha bilen i behåll wink

tobi
24 oktober 2006 · 562 Inlägg

jag skulle ej ta ilal vid iaf :S jag skulle bara skratta antar ja

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
cutlass
24 oktober 2006 · 383 Inlägg

Beror väl på vars man bor i för område kanske..?! Min far köpte en dekal där det står *Koranen är en bög blaska* å den har jag INTE vågat/velat ha på bilen..smile

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
pulk
24 oktober 2006 · 143 Inlägg

Köpte mej en bmw som andra bil, alla ägare före mej har namn jag inte kan utala så nu har dekaler på tröskeln med texten "BMW Asyl edition". Fast din farsas bil cutlass hade jag inte vågat använda. Annars har jag sett den vanliga "Skratta inte svensson din dotter kanske ligger i baksätet"

BMW 323 Ci (1999)
Ckosworth Mr
24 oktober 2006 · 607 Inlägg

Lite Off topic men den roligaste jag sett stog de "el kurdo" påtongue

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"
Volvo v70 (1997)
beemern .......
24 oktober 2006 · 2 655 Inlägg

haha, min står de,    no fuck, no ride    . både bak å fram. har inge kort men ja ska försöka ordna så fort som möjligt:P

jinxs 90mil+ på en tank.
25 oktober 2006 · 484 Inlägg

cutlass skrev:
Beror väl på vars man bor i för område kanske..?! Min far köpte en dekal där det står *Koranen är en bög blaska* å den har jag INTE vågat/velat ha på bilen..smile

coolcoolcool

Respekt

Diesel is the blood of satan.
Citroën DS3 "Sound" (2010)
LEEKAPÅGEN Trucker
25 oktober 2006 · 93 Inlägg

Hade en kalle pissar på Audi på min förra bil en 740 tic, skoj som fan när man låg o puttra på motorvägen i 100 o d kom en ådi så gasa dom som fan för o "visa" va dom hade! Men personligen så skiter jag i vilket förstår inte hur folk orkar gå o slå itu en bil bara för ett klistermärke! och till William d finns försäkring!

Mvh

// Leekapågen
Jonni
25 oktober 2006 · 1 256 Inlägg

Har funderat lite på det dära!  Rätt kaxigt o ha nåt passande till bilen man har! wink



Jag såg en Rangerover där det stod, "You can go fast, I can go everywhere" big_smile

jonTe
25 oktober 2006 · 5 710 Inlägg

Som jag ser det...varför ta risken med en "stötande" dekal?
Vid fel plats och vid fel tillfälle är jag övertygad om att det kan gå illa.

....och hur kul är igentligen "Kalle pissar på ****" ? den var kul 1990 men nu är den så urvattnad så det finns inte.

MVH Jonas
..............
GT90 Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
25 oktober 2006 · 1 660 Inlägg

Gillar du stora rattar? -Kör lastbil
är en "goo"..

Redbull Moderator+
25 oktober 2006 · 1 081 Inlägg

jonTe skrev:
Som jag ser det...varför ta risken med en "stötande" dekal?
Vid fel plats och vid fel tillfälle är jag övertygad om att det kan gå illa.

....och hur kul är igentligen "Kalle pissar på ****" ? den var kul 1990 men nu är den så urvattnad så det finns inte.

http://forum.saabturboclub.com/images/smiles/yel_iamwithstupid.gif

Jag håller med och tycker det är rätt fjantigt med bakrutetexter och dylikt i de flesta fall. Vissa undantag kan ju dock vara kul. Men "Kalle pissar ..." känns enbart löjligt.

Mvh

Vem jag?
OverBoosted AUTOBAHNRASER
25 oktober 2006 · 3 804 Inlägg

jonTe skrev:
Som jag ser det...varför ta risken med en "stötande" dekal?
Vid fel plats och vid fel tillfälle är jag övertygad om att det kan gå illa.

Om man ska tänka så där är ju allting farligt... är väl lika stor risk att köpa en saab som att köpa en stötande dekal... finns ju folk som hatar saabar också.


Bmw osv..
BuckNaked
25 oktober 2006 · 91 Inlägg

"kvinnor kör som kärringar"
så står det på min bil. Fast några reaktioner har jag inte fått trots att det stått där i två år snart :-)

Nissan 200sx S13 "spackelhoran" (1993)
Chevrolet Corvette C5 "rasgas" (2000)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
25 oktober 2006 · 3 804 Inlägg

creatix skrev:
"kvinnor kör som kärringar"
så står det på min bil. Fast några reaktioner har jag inte fått trots att det stått där i två år snart :-)

Haha men den deklaen var ju bara logisk smile värre om man man såg en dekal där de stod "killar kör som gubbar" sad


Bmw osv..
ghost_boy83 CREW
25 oktober 2006 · 2 594 Inlägg

LEEKAPÅGEN skrev:
Hade en kalle pissar på Audi på min förra bil en 740 tic, skoj som fan när man låg o puttra på motorvägen i 100 o d kom en ådi så gasa dom som fan för o "visa" va dom hade! Men personligen så skiter jag i vilket förstår inte hur folk orkar gå o slå itu en bil bara för ett klistermärke! och till William d finns försäkring!

Mvh

he he hade en lika dan fast kalle som pissa på saab  fö att reta brorsan smile som är saab freak
men det är som du säger kul å se folk som skall gasa bara för klistermärket.

Tega Yrkesförare
25 oktober 2006 · 1 073 Inlägg

Ckosworth skrev:
Lite Off topic men den roligaste jag sett stog de "el kurdo" påtongue

Hehe, har jag oxå sett. Framrutedekal på en vit Peugeot:)

Rollin stoned Jenz
25 oktober 2006 · 69 Inlägg

På min Jeep står det:

"lost your SUV? Try look under my tires"

En pik till alla låtsas "jeepar" smile

Jeep Grand cherokee -96 "Northern Wolf" 4,5" RE lift, NEV stealth bumper, MX6 shocks, Procomp ES2000, Superior axle Dana 30, ARB air locker, Danita 3000, T-max 9000, 35"x12.5 Cooper STT
GrebyAxel
25 oktober 2006 · 524 Inlägg

På en av mina epor hade ja den dekalen som visas i "vi hade iaf tur med vädret" där de står "vi sammarbetar i trafiken" tongue

Karlzzon The One Evolution
25 oktober 2006 · 1 627 Inlägg

Jag har funderat på att skaffa 'bytt fil' till framrutan  såg de på nån mässa

Fäll ner pungen och landa
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang